فرماندار خوشاب:
فرماندار خوشاب گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.
کد خبر: ۷۹۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 12 November 2019
به گزارش تابناک سمنان: امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب در جلسه انجمن کتابخانه‌ها در محل فرمانداری با اشاره به اینکه کتاب غذای روح است، گفت: همانطور که جسم انسان اگر تغذیه نکند از حرکت می‌ایستد، کتاب نیز غذای روح انسان است و اگر روح انسان تقویت نشود کار انسان لنگ می‌شود.

او کمال انسان را در گرو مطالعه مستمر و تقویت روح انسانی دانست و تاکید کرد: تمام جوامع پیشرفته در تاریخ دارای فضایلی هستند و از آن جمله دین و اندیشه‌های معرفتی و همچنین مطالعه و کتابخوانی است.

فرماندار خوشاب حرکت به سوی خردورزی و روح هم بستگی ملی را از دیگر عوامل دخیل در پیشرفت و توسعه جوامع انسانی عنوان کرد و گفت: همه این موارد در راستای حرکت جوامع به سمت آرمان‌های خود شکل خواهد گرفت.

خدمتگزار افزود: مردم در ماه‌های باقی مانده تا انتخابات شناخت و آگاهی خود را نسبت به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش دهند تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

او تصریح کرد: مطالعه کتاب و آگاهی از قوانین انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی مردم سبب می‌شود نمایندگان شعار‌های خارج از حیطه وظایف خود ارائه ندهند.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی نامزد‌ها برای کسب آرای بیشتر وعده‌هایی می‌دهند که عمل به آن خارج از چارچوب وظایف آن‌هاست.

خدمتگزار افزود: بسیاری از مردم از آیین نامه‌ها و وظایف نمایندگان مجلس آگاهی ندارند و مطالباتی را که حل آن بر عهده دستگاه‌های اجرایی است از نمایندگان درخواست می‌کنند.
 
او تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده برخورد جدی با آن‌ها می‌شود.

فرماندار خوشاب گفت: وظیفه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در عرصه انتخابات ایجاد بستر برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار