پیشکسوت استقلال گفت: تیم استقلال به بهترین فرم ممکن رسیده و تنها عاملی که می‌تواند سد راه قهرمانی این تیم شود، مشکلات داخلی و به خصوص مشکلات مالی است.
کد خبر: ۷۹۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 12 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: تیم فوتبال استقلال بعد از ۵ پیروزی متوالی در لیگ به شرایط مطلوبی رسیده و حالا آبی پوشان پس از سه روز استراحت و با یک روز تاخیر، تمریناتش را آغاز کرد تا برای هفته یازدهم و دیدار با نساجی آماده شود.

مشکلات داخلی مهمترین رقیب استقلال برای قهرمانی است

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: با این که استقلال در نقل و انتقالات مثل خیلی تیم‌های دیگر ریخت و پاش نکرد و به سمت جذب ستاره‌های نجومی نرفت، اما استراماچونی به خوبی این تیم را چِفت کرد تا حالا شاهد یکی از بهترین و مدرن‌ترین فوتبال‌ها از استقلال باشیم.

وی اضافه کرد: استقلال هفته به هفته بهتر شد و به وضوح می‌شد رشد را در عملکرد این تیم مشاهده کرد. بازی با صنعت نفت فارغ از نتیجه، بهترین عملکرد این تیم بود. یعنی حتی اگر این بازی ۵ بر صفر هم نمی‌شد باز الان می‌گفتم این بهترین بازی چند سال اخیر این تیم بود.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: استراماچونی روح مبارزه طلبی و برتری جویی را در تیم زنده کرده و تفکراتش را هم در این تیم جا انداخته است. او از استقلال تیمی ساخته که از همان دقیقه اول بازی می‌ریزند سر حریفان و تا آخرین لحظه فشارشان را حفظ می‌کننند و تعداد زیادی خلق موقعیت می‌کنند. این تیم اگر با مشکلات داخلی روبرو نشود مدعی اول قهرمانی خواهد بود.

بیگی تاکید کرد: این تیم به مرحله‌ای رسیده که باید برای حفظش باید زحمت کشید. باید از این تیم مراقبت شود تا این شرایط تا پایان فصل حفظ شود. مدیریت باشگاه خیلی باید تلاش کند تا این تیم از هرگونه گزند و آسیبی در امان باشد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطر نشان ساخت: بزرگ‌ترین رقیبی که می‌تواند قهرمانی استقلال را در این فصل تهدید کند، مشکلات داخلی است. اگر این مشکلات مهار شود، این تیم خواهد توانست بعد از چند سال، قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار