معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: ۶۹ بانک آسیب دیده و ۲۸ دستگاه اتوبوس طعمه حریق شده، 3 ساختمان شهرداری مناطق اصفهان مورد تعرض قرار گرفته و به ۲ پایگاه مخابرات خسارات وارد شده است.
کد خبر: ۷۹۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 18 November 2019

حسین امیری اظهار داشت: مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان طی ۴۸ ساعت گذشته به دنبال ایجاد اغتشاش توسط تعدادی از اشرار، نسبت به جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌های باقیمانده از شب قبل اقدام کرد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: در همین راستا از ساعات بامدادی روز یکشنبه در کلیه معابری که شاهد آتش‌سوزی، تخریب اموال عمومی، فضای سبز و تأسیسات شهری بودیم با فعالیت کارگران خدوم مدیریت شهری تا صبح یکشنبه تمامی معابر پاک‌سازی شد.

وی تاکید کرد: در حالی که تخریب اموال عمومی و فضای سبز شهری در همه مناطق نبود اما در ۱۵ منطقه اصفهان ۴۶۰۰ کارگر و پرسنل معاونت خدمات شهری نسبت به جمع‌آوری ضایعات اقدام کردند.

امیری عنوان کرد: کارگران خدمات شهری صبح روز دوشنبه نیز فعال بودند و با این که حجم خسارت‌ها نسبت به روز شنبه کمتر بود، نقاطی که نیاز به پاک‌سازی داشت صورت گرفت؛ سازمان آتش‌نشانی نیز در دو روز گذشته در صف اول در کنار نیروهای انتظامی حضور داشت.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اضافه کرد: از عصر یک‌شنبه شاهد بارش رحمت الهی در اصفهان بودیم که این بارش‌ها در برخی مناطق به شکل برف بود به همین دلیل کارگران معاونت شهری در ۲۴ ساعت گذشته هم نسبت به رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی و هم پاک‌سازی تخریب‌ها اقدام کردند.

وی اذعان داشت: در جریان ناآرامی‌های اخیر تعدادی از نیروهای شهرداری مورد آسیب قرار گرفتند و خودرو حمل زباله شهرداری طعمه حریق شد؛ همچنین ۶۹ بانک آسیب دیده و ۲۸ دستگاه اتوبوس طعمه حریق شده، ۳ ساختمان شهرداری مناطق اصفهان مورد تعرض قرار گرفته و به ۲ پایگاه بسیج خسارات وارد شده است.

امیری خاطرنشان کرد: وارد کردن خسارت به ۲ پایگاه مخابرات، ۲ کانکس پلیس، ۷ پمپ‌بنزین، ۵ کانکس ثابت جمع‌آوری بازیافت، یک خودرو حمل زباله، ۳ باب منزل مسکونی در مجاورت بانک‌ها و ۳ اداره از دوایر دولتی از دیگر آسیب‌های ناآرامی‌های روزهای گذشته بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار