کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش ۱۳ میلیارد ریالی فیلم‌های اکران شده در سینما‌های کرمانشاه در هفت ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود گودرزی ، با اشاره به وجود دو سینمای آزادی و فرهنگ در کرمانشاه، گفت: در هفت ماهه امسال 24 فیلم در سینما آزادی اکران شد که اکران این تعداد فیلم، فروش 738 میلیون تومانی بلیت را برای این سینما رقم زده است.

وی افزود: طی این مدت 94 هزار بلیت در این سینما به فروش رفته و "رحمان 1400" پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در این سینما در هفت ماهه امسال بوده است.

گودرزی با اشاره به سه سالنه بودن سینما "فرهنگ" از اکران 43 فیلم در این سینما خبر داد وافزود: در مجموع، این پردیس سینمایی نیز در هفت ماهه امسال 600 میلیون تومان فروش داشته است.

وی از فروش 77 هزار بلیت در این سینما خبر داد و افزود: در هفت ماهه امسال نیز "متری شش و نیم" پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در این سینما بوده است.

کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به کمبود شدید سالن‌های سینما در کرمانشاه، گفت: متاسفانه وجود دو سینما برای شهری با جمعیت یک میلیون نفری قطعا جوابگو نیست و نیاز است تا سینماهای بیشتری در شهر راه‌اندازی شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار