بهروز اسودی:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی مدیرکل صمت استان سمنان بابیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی استان در کارگروه تسهیل بررسی می‌شود، گفت: چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد.
کد خبر: ۷۹۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 20 November 2019

۲۲۱ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرکل صمت استان سمنان صبح چهارشنبه در یک‌صد و نود و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه ۱۴۵ واحد تولیدی از تسهیلات رونق تولید و اشتغال بهره‌مند شدند، ابراز داشت: به این تعداد واحد تولیدی درمجموع تسهیلاتی معادل چهار هزار میلیارد ریال پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه از بند الف تبصره ۱۸ مربوط به تولید و اشتغال نیز ۸۸ طرح مشمول دریافت تسهیلات شدند، ابراز داشت: این واحدها نیز تسهیلاتی معادل یک هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال دریافت کردند که انتظار می‌رود واحدها بتوانند از محل این تسهیلات به رونق تولید دست پیدا کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه تسهیلات در بخش رونق تولید به ۵۷ واحد پرداخت‌شده است، افزود: با توجه به اینکه همه تلاش‌ها در راستای بازگرداندن واحدها به چرخه اقتصادی است لذا این واحدها از تسهیلات به ارزش دو هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال بهره‌مند شدند.

اسودی بابیان اینکه تاکنون ۲۸۷ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، تصریح کرد: در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه ۳۶ واحد تولیدی نیز برای دریافت تسهیلات به ارزش ۴۳۲ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شدند.

وی از بررسی مشکلات بیش از ۹۹۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات این کارگروه خبر داد و افزود: در آخرین دستور کار این نشست مشکلات بانکی، زیربنایی، مالیاتی شش واحد تولیدی موردبررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار