احتمال دارد مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران راهی ذوب آهن اصفهان شود.
کد خبر: ۷۹۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 20 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی قرار بود روز جمعه اول آذر در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که این بازی با اعلام سایت سازمان لیگ فوتبال ایران لغو شد.

شاگردان گابریل کالدرون که اکنون با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند برای از بین بردن رکورد ۱۰ بازی شکست ناپذیری تیم مهدی تارتار کار سختی پیش رو دارند چراکه نفتی‌ها تاکنون مقابل هیچ یک از تیم‌های مدعی لیگ یعنی سپاهان، شهرخودرو، استقلال و تراکتور نباخته و هر ۴ تیم را با تساوی متوقف کرده اند.

 

خط حمله پرسپولیس تاکنون در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی نداشته است و ضعف بازیکنانی مانند علی علیپور و جونیور براندائو انتقاد‌های زیادی را به همراه داشته است. براندائو که ابهام‌های بسیاری درباره نحوه عقد قراردادش با پرسپولیس وجود دارد، نشان داده به هیچ وجه گزینه مناسبی برای پوشش نقطه ضعف قهرمان سه فصل اخیر لیگ برتر در کار‌های تهاجمی نیست و قرار است قراردادش فسخ شود.

از سویی دیگر این بازیکن از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارد و با توجه به اینکه ذوب آهن نیز نیاز به جذب مهاجم دارد، احتمال دارد براندائو به اصفهان برود.

پیش از این گابریل کالدرون بار‌ها اعلام کرده این مهاجم برزیلی گزینه نهم او برای خط حمله پرسپولیس بوده است و همین امر ثابت می‌کند سرمربی آرژانتینی هیچ علاقه‌ای به جونیور ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار