قاسمپور با تأکید بر اینکه مردم فهیم ایران و استان فارس به سرعت خط خود را از اغتشاشگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: این رویکرد مردم سبب شد از رخ دادن اتفاقات تلخ جلوگیری شود.
کد خبر: ۷۹۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ 20 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالرضا قاسمپور چهارشنبه ۲۹آبانماه در شورای اداری استان فارس، این اقدام را زمینه ساز حذف تدریجی کاغذ و بهبود فرایندها دانست و گفت: بانکها و ادارات از این پس از مردم کپی اسناد هویتی مطالبه نکنند.
وی در ادامه با اشاره به تصمیم اخیر شورای عالی هماهنگی سران قوا مبنی بر اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت افزود: اصلاح قیمت بنزین بر اساس برنامه ششم توسعه و تشخیص مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است.
قاسمپور با تأکید بر اینکه مردم فهیم ایران و استان فارس به سرعت خط خود را از اغتشاشگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: این رویکرد مردم سبب شد از رخ دادن اتفاقات تلخ جلوگیری شود.

وی ادامه داد: اگر اقدامات و تدابیر استاندار و شورای تامین استان نبود، میزان خسارات به جامعه بسیار بیشتر از این بود.
وی همچنین از فرمانداران که مدیریت مسائل شهرستان را برعهده داشتند و دست اندرکاران اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی تشکر کرد.
قاسمپور درباره قانون رسیدگی به دارایی مقامات،مسئولان و مدیران نیز گفت: پایان مهلت اجرای این قانون ۳۰ آبان ماه است.
وی با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات از دستگاه های اجرایی خواست در راستای اجرای مفاد یازده گانه قانون انتخابات امکانات خود را تا پایان انتخابات در اختیار استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها قرار دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اظهار کرد: هیچ عذر و بهانه ای برای همکاری نکردن دستگاه های اجرایی در جریان برگزاری انتخابات پذیرفته نخواهد شد.
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان فارس همچنین با بیان اینکه انتخابات پایه مردم سالاری دینی و متعلق به نظام است بر لزوم برگزاری قانونمند آن تاکید کرد و افزود: هر گونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه نامزدها در صدا و سیما، تریبون‌های نماز جمعه، نشریات دولتی و یا ادارات ممنوع است و هیچکس حق ندارد در ابن راستا اقدامی فراقانونی انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار