بحث ترانسفر احتمالی علیرضا بیرانوند به پرتغال سوژه داغ این روز‌های فوتبال ایران است.
کد خبر: ۷۹۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 21 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: طبق اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس و نزدیکان بیرانوند باشگاه گیمارش پرتغال ابراز تمایل کرده تا بتواند شماره یک تیم ملی و سرخ‌پوشان پایتخت را به خدمت بگیرد. این در‌حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته عنوان کردند که هیچ‌گونه پیشنهاد رسمی از این باشگاه پرتغالی در خصوص جذب بیرانوند به دست آن‌ها نرسیده است.

جزئیاتی از پیشنهاد باشگاه پرتغالی به بیرانوند

بررسی‌ها هم نشان می‌دهد که همه مذاکرات شفاهی بوده و بیرانوند نیز از طرف یک واسطه مذاکرات خود را با باشگاه پرتغالی پیگیری می‌کند. د‌ر این میان مسئولان باشگاه گیمارش در تلاش هستند تا بتوانند پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کنند و به نظر می‌رسد در صورت ادامه تمایل آن‌ها برای جذب بیرانوند این درخواست به زودی به دست مسئولان این باشگاه خواهد رسید تا مذاکرات در آستانه آغاز نقل و انتقالات زمستانی شکل و شما‌یل جدی‌تری به خود بگیرد.

گفته می‌شود گیمارش پرتغال در پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند داده خواهان قرارداد ۳ ساله با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شده و منتظر پاسخ طرف ایرانی هستند. برای این منظور ابتدا تیم پرتغالی باید بند آزادسازی این دروازه‌بان را به تیم پرسپولیس پرداخت کند و در ادامه با خود بیرانوند به توافق برسند. گفته می‌شود رقم پیشنهادی بیرانوند برای هر فصل ۲ میلیون یورو‌ست.

به این‌ترتیب مسئولان گیمارش برای رسیدن به هدف شماره یک خود در نقل و انتقالات زمستانی، باید پیشنهادی ۶ میلیون یورویی را روی میز مذاکرات بگذارند. با تمام این تفاصیل با وجود این‌که هنوز پیشنهاد مکتوبی به دست مدیران باشگاه پرسپولیس نرسیده، اما علیرضا بیرانوند این پیشنهاد را با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشته و باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقی در خصوص این پیشنهاد رخ خواهد داد.

منبع: روزنامه خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار