اصلاح قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن طی روزهای اخیر سبب شدکه تعداد زیادی از رانندگان خودروهای بنزین‌سوز به ویژه رانندگان تاکسی و مسافرکش‌های شخصی برای تبدیل خودروهایشان به گازسوز اقدام کنند اما این اقدام برخلاف قبل،با تاخیر و صرف هزینه بالا همراه خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ 23 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیرمرکز معاینه فنی شماره یک و پنج شیراز گفت: تا قبل از اصلاح قیمت بنزین هزینه تجهیز یک خودرو به گاز سی.ان.جی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود اما امروز برخی حاضر هستند برای این کار سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم پرداخت کنند اما تجهیزات آن موجود نیست.
اسماعیل جهانی افزود: هم اینک ۶ کارخانه در کشور در زمینه تولید مخزن سی.ان.جی فعالیت دارند که هیچ کدام فروشی نداشته‌اند و همین مساله سبب افزایش قیمت‌ها شده است.
وی ادامه داد: کسانی هم که مخزن سوخت از گذشته در انبارها داشته‌اند با قیمت‌های بالا عرضه می‌کنند.
او اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر ۲۰۰ میلیون تومان سفارش مخزن به یکی از کارخانه‌ها داده‌ایم که هنوز تحویل نداده و اعلام کرده‌اند با نرخ جدید تحویل خواهند داد.
جهانی بیان کرد: از طرف دیگر کمبود مخزن سی.ان.جی سبب شده که برخی از رانندگان اقدام به نصب مخزن گاز ال.پی.جی(گازمایع) کنند که علاوه بر نبود پمپ‌های سوخت آن، خطر آفرین نیز هست.

براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان ۹۸ اصلاح قیمت بنزین ابلاغ و اجرایی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار