سرهنگ عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف خودروی میلیاردی بی. ام دبلیو در طرح ضربتی پلیس سرخه خبر داد و گفت: ارزش ریالی این وسیله نقلیه برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۸۰۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 27 November 2019

نتیجه تصویری برای بی ام و توقیفی

فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینکه خودروی میلیاردی بی. ام دبلیو در طرح ضربتی پلیس سرخه کشف‌شده است، ابراز داشت: مأموران کلانتری مرکزی سرخه با دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو بلافاصله طرح مهار را به مرحله اجرا درآوردند.

وی از توقیف یک دستگاه خودروی بی. ام دبلیو توسط ماموران انتظامی مقابل پلیس‌راه سرخه خبر داد و افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص‌شده چند روز قبل این خودرو از استان خراسان رضوی سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه ارزش ریالی این وسیله نقلیه را برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: راننده خودرو پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

حسنی بابیان اینکه در خبر دیگری چند فقره سرقت خرد از منازل و مغازه‌های سطح شهر سمنان به پلیس این شهرستان گزارش شد، تصریح کرد: در این راستا بلافاصله تیم تشکیل و پس از بررسی‌های میدانی و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات نوین پلیسی فردی معتاد و سابقه‌دار را در ارتکاب این جرائم شناسایی کرد.

وی بابیان اینکه سارق در بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت خرد اعم از سرقت کفش، لامپ، سیگار، برنج و غیره با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد، افزود: متهم ردیف دوم نیز دستگیر و هر دو متهم اعتیاد به مواد مخدر را علت و انگیزه اصلی خود در ارتکاب این جرائم عنوان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار