من‌وتو با رپرتاژ آگهی‌های فراوانی که برای ته‌مانده‌ها و تفاله‌های رژیم پهلوی و عناصر بهایی – صهیونیستی می‌رود، می‌توان به راحتی حامیان مالی و اسپانسر‌های این شبکه مبتذل را شناسایی کرد.
کد خبر: ۸۰۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 28 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: در گزارش‌های پیشین درباره «اوباشگری رسانه‌ای» که با عناوین «تروریست‌های کت و شلواریِ لندن‌نشین؛ بی‌بی‌سی فارسی، شیپور اشرار اجاره‌ای» و «بزک‌کنندگان گاو شیرده در خیال تجزیه ایران؛ ایران‌اینترنشنال بلندگوی اشرار» منتشر شد به معرفی شگرد‌های ترویج و تبلیغ جنایت و خشونت توسط دو شبه‌رسانه ضدایرانی مستقر در لندن یعنی «بی‌بی‌سی فارسی» و «ایران‌اینترنشنال» پرداختیم.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

در این دو گزارش، با استناد به اسناد و ادله ارائه شده از سوی مسئولان ذیربط کشورمان، به توطئه پیچیده دشمنان و بدخواهان ملت ایران برای «ناامن‌سازی کشور از درون» اشاره کردیم؛ توطئه‌ای که عمله میدانی آن، اشرار اجاره‌ای و گروهکی بودند و ماموریت حمله به زیرساخت‌ها و مراکز حساس نظامی و اقتصادی کشور را با هدف «سلب امنیت مردم» و «اخلال در روند صادرات و واردات و تولید و توزیع انرژی» برعهده داشتند و عمله رسانه‌ای آن توطئه، عمدتا با استقرار در لندن، مشغول «پمپاژ دروغ» و «برجسته‌سازی اغتشاشات» و «ترویج خشونت» بودند.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

پس از معرفی شگرد‌های ترویج و تبلیغ جنایت و خشونت توسط دو شبه‌رسانه ضدایرانی مستقر در لندن یعنی «بی‌بی‌سی فارسی» و «ایران‌اینترنشنال»، در این گزارش، به معرفی سه رسانه دروغ‌پراکن دیگر یعنی «منوتو»، «ایران‌وایر» و «صدای آمریکا» می‌پردازیم؛ این سه شبه‌رسانه ضدایرانی نیز در جریان اغتشاشات اخیر، ماموریت مشخصی برای تحریک آشوبگران و ترویج خشونت و جنایت علیه مردم ایران داشتند.

«منوتو» را باید غیرحرفه‌ای‌ترین و مبتذل‌ترین شبه‌رسانه ضدایرانی مستقر در لندن دانست؛ شبکه‌ای که حامیان مالی پنهانی دارد، اما با رپرتاژ آگهی‌های فراوانی که برای ته‌مانده‌ها و تفاله‌های رژیم پهلوی و عناصر بهایی – صهیونیستی می‌رود، می‌توان به راحتی حامیان مالی و اسپانسر‌های این شبکه مبتذل را شناسایی کرد.

«کیوان عباسی» یکی از موسسان شبکه ضدایرانی «منوتو»، صراحتا خود را صهیونیست نامیده و حتی اطلاعاتی پیرامون عضویت او در «موساد» وجود دارد. این فرد که در یک خانواده بهایی به دنیا آمده، تحصیلاتش را در یک دانشگاه صهیونیستی در اراضی اشغالی دنبال کرد و پیش از مشارکت در تاسیس منوتو در حوزه ساخت فیلم‌های ضداخلاقی موسوم به پورنوگرافی فعال بوده است.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

عمده تمرکز «منوتو» میدان دادن به خوانندگان کاباره‌ای طاغوتی و تدوین برنامه‌ها و مستند‌هایی ضددینی و ضدفرهنگی با هدف تغییر ذائقه و سبک زندگی ایرانی – اسلامی مردم ایران است؛ البته این شبکه سلطنتی – بهایی – صهیونیستی با وجود آنکه حدود ۱۰ سال از آغاز به کارش می‌گذرد، در نیل به هدف فوق‌الذکر، توفیقی نداشته است؛ گواه این امر، افت شدید مخاطبان آن نسبت به سال‌های نخست تاسیسش است.

اما با توجه به خط و ربط مدیران پشت‌پرده «منوتو» و نقش عناصر بهایی و صهیونیستی در اداره این شبکه ضدایرانی، پرواضح است که مستند‌ها و برنامه‌های سرگرم کننده و مبتذل پخش شده از این شبکه، صرفا ویترینی برای جذب مخاطب و القاء تبلیغات ضدامنیتی و ترویج گزاره‌های سیاسی مسموم است.

یکی از خط‌های نمایان شبه رسانه‌های ضدایرانی مستقر در لندن، پیگیری توطئه تجزیه ایران است؛ امر محالی که اربابان سیاسی و نظامی این شبکه‌های دون‌پایه رسانه‌ای در اوایل انقلاب اسلامی که نظام جمهوری اسلامی یک نظام نوپا محسوب می‌شد، از آن عاجز ماندند چه برسد به امروز که ایران اسلامی در اوج اقتدار است؛ اما به هر ترتیب، ساخت برنامه‌هایی با محتوای تکه تکه کردن ایران یکی از دستورکار‌های مشخص شبه‌رسانه‌های ضدایرانی لندن‌نشین است؛ در این مقوله، «منوتو» سرآمد است.

این شبکه ضدایرانی در اوایل مهرماه سال جاری، به پوشش ویژه نشست یک شورای کذایی با نام «شورای مدیریت گذار» در لندن پرداخت و در خلال آن با ربع پهلوی از تفاله‌های شاه مخلوع نیز در تایید شورای کذایی مزبور مصاحبه کرد. قابل تامل آنکه شورای مذکور با خرج آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای پیشبرد توطئه تجزیه ایران راه‌اندازی شده است تا آنجا که این شورای ضدایرانی، در بیانیه‌های خود، استان خوزستان ایران را با واژه جعلی استان عربستان! معرفی می‌کند.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

شبکه صهیونیستی – بهایی «منوتو» برای پیشبرد اغراض ضدایرانی‌اش، ابایی از تریبون دادن به عناصر تروریستی و تجزیه‌طلب ندارد. «سحر بیت‌مشعل» یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب «الاحوازی» است که با پول سعودی‌ها در لندن روزگار می‌گذراند؛ این فرد در مصاحبه‌ای با «منوتو» صریحا از کشتار مردم اهواز توسط تروریست‌های داعشی در جریان رژه ۳۱ شهریور ۹۷، حمایت کرد و به مجری شبکه صهیونیستی «منوتو» گفت: ایران باید تکه تکه شود!

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

شبکه ضدایرانی «منوتو» در یکی از اقدامات مضحک ضدایرانی‌اش در راستای تروریسم اقتصادی رژیم آمریکا علیه مردم ایران، برای روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، با هشتگ‌سازی‌های جعلی و مانور تبلیغاتی، فراخوان اعتصاب در میان بازاریان کشور را کلید زد؛ روز فرا آمد و در این روز بازار‌های ایران از همیشه رونق بیشتری داشت؛ ناموفق بودن این پروژه اعتصاب سازی کذایی که شبکه منوتو یکی از میدان داران آن بود، صدای اپوزیسیون را درآورد تا جایی که یکی از عناصر اپوزیسیون در فضای مجازی نوشت: منوتویی‌ها فکر کرده‌اند موضوعات سیاسی و اقتصادی هم به مسخره بودن رقاصی و آموزش مطربی است!

در جریان اغتشاشات اخیر اشرار اجاره‌ای در کشور ما، شبکه «منوتو» نیز به نمایندگی از پهلوی‌چی‌ها و بهایی‌ها و صهیونیست‌ها، تلاش داشت تا بر تنور اغتشاشات مزدوران اجیرشده بدمد و آن‌ها را تحریک به مخدوش کردن امنیت مردم ایران کند.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

نکته قابل تامل آنکه گردانندگان «منوتو» در جریان اغتشاشات اخیر، بر روی تحرکات اشرار اجاره‌ای و گروهکی در استان‌هایی نظیر خوزستان و آذربایجان شرقی بسیار تمرکز داشتند؛ این تمرکز با توجه به سابقه و دستور کار مشخص این شبکه صهیونیستی در پیشبرد توطئه شوم تجزیه ایران، قابل توجه بود.

اما اوج حقارت و ابتذال شبکه ضدایرانی «منوتو» در روز دوشنبه ۴ آذر ۹۸ خودنمایی کرد؛ در این روز که مردم تهران در واکنش به آدمکشی و جنایت و خشونت اشرار اجاره‌ای و گروهکی، سرتاسر خیابان انقلاب تهران را با حضور ده‌ها هزار نفری خود آکنده از شور و شعور ایرانی و انقلابی کرده بودند، شبکه منوتو ترجیح داد به پوشش خبری تجمع چند ده نفری عده‌ای صهیونیست در شهر تورنتو کانادا بپردازد؛ تجمعی ضدایرانی که وزیر خارجه کانادا هم در آن حضور داشت!

اما ترویج خشونت و جنایت و تلاش مذبوحانه برای تخطئه امنیت مردم ایران توسط شبکه «منوتو» را باید واکنش هیستریک مدیران و گردانندگان بهایی – صهیونیستی این شبکه به خبر ورشکستگی‌شان دانست؛ طبق اعلام «حمید بعیدی‌نژاد» سفیر ایران در انگلیس، تراز مالی شبکه «منوتو» نشان می‌دهد که از نظر اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته است. از ۹۵ میلیون پوند سرمایه، این شبکه فقط ۳ میلیون درآمد داشته و بقیه ضرر بوده است. این شبکه که از طریق تزریق پول و اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود به دستگاه تبلیغاتی پهلوی مبدل شده است.

«ایران وایر» که توسط عده‌ای قلم به مزد نظیر «مازیار بهاری» از فعالان میدانی - ستادی فتنه ۸۸ و «رضا حقیقت‌نژاد» حقوق بگیر صهیونیست‌ها، گردانده می‌شود، در جریان اغتشاشات اشرار اجاره‌ای و گروهکی در ایران، دروغ پردازی را به بالاترین حد خود رساند.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

این سایت ضدایرانی که از لندن بارگذاری می‌شود، در جریان اغتشاشات، در یک خبرسازی کذب هالیوودی مدعی شلیک گلوله توسط هلی‌کوپتر حامل امام جمعه شهر جدید صدرا در استان فارس به سمت معترضان شد! دُز و درجه کذب بودن این ادعا به حدی بود که حتی سایر شبه رسانه‌های ضدایرانی نیز به آن وقعی نگذاشتند. حجت‌الاسلام «غلامعلی حسین‌نژادیان» امام جمعه صدرا، توضیحاتی را در مورد این دروغ شاخدار شبکه ضدایرانی «ایران وایر» ارائه کرد.

گردانندگان «ایران‌وایر» که جنایت‌های اشرار اجاره‌ای، آن‌ها را از هول حلیم به دیگ انداخته بود، پس از دروغ مضحک و خنده داری که در مورد امام جمعه شهر صدرا ساختند و منتشر کردند، این بار از تخیلات «هالیوودی» و «اسپیلبرگی» هم فراتر رفتند و مدعی شدند فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز به خاطر سرپیچی و خودداری از شرکت در برخورد با اغتشاشگران در شیراز توسط عوامل سپاه با «آر پی جی» کشته شده است!

«امیر سرتیپ ذبیح‌الله بهمن‌زیاری» فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز در واکنش به این دروغ تخیلی گردانندگان «ایران وایر» به خبرنگار میزان گفت: این اخبار جعلی ساخته و پرداخته اراذل و اوباش، منافقین، سلطنت‌طلبان، معاندین و دشمنان ملت ایران و در یک کلمه «یاوه‌گویی» است.

تلویزیون «صدای آمریکا» نیز از جمله شبه‌رسانه‌های ضدایرانی است که نسبت به همپالگان لندن‌نشین خود یعنی «بی‌بی‌سی فارسی»، «ایران‌اینترنشنال» و «منوتو» از قدمت بیشتری برخوردار است و سابقه تاسیس آن به سال ۱۳۷۵ برمی‌گردد؛ با این وجود، از اواخر دهه ۸۰ شمسی، این تلویزیون ضدایرانی به لحاظ جذب مخاطب به سراشیبی افتاد و در همان مقطع اکثر کارکنان و مجریان و به اصطلاح تحلیلگران آن، اخراج شدند.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

در واقع «صدای آمریکا» این روزها، یک شبه‌رسانه بسیار ضعیف محسوب می‌شود که حیات مصنوعی‌اش فقط با بودجه‌های کاخ سفید و کنگره آمریکا ادامه یافته است. این دستگاه تبلیغاتی رژیم تروریستی آمریکا، طی سال‌های اخیر به یک شبه‌رسانه کپی‌کار و مقلد تبدیل شده و اصطلاحا از روی دست سایر شبه‌رسانه‌های ضدایرانی رونویسی می‌کند؛ تا آنجایی که حتی اقدام به صدا دزدی می‌کند و صدای مخاطبان سایر رسانه‌ها را به‌عنوان تماس زنده، پخش می‌کند!

صدای آمریکا در نخستین ساعات اغتشاشات اخیر در ایران، تلاش کرد با تبلیغ اقدامات اشرار اجاره‌ای و گروهکی برای خود اعتبار بخرد، اما تعداد بسیار کم بینندگان و مخاطبان این شبه‌رسانه ضدایرانی حتی در خارج از ایران، باعث شد گردانندگان صدای آمریکا برخلاف «بی‌بی‌سی فارسی»، «ایران اینترنشنال»، «منوتو» و «ایران‌وایر» به دروغ‌پردازی در مورد اغتشاشات ایران نپردازند بلکه صرفا دروغ‌های منتشره در این شبه‌رسانه‌های ضدایرانی لندنی را بازنشر دهند.

گردانندگان «صدای آمریکا» که طی روز‌های اخیر تلاش داشتند از قافله تروریست‌پروری و ترویج خشونت شبه‌رسانه‌های ضدایرانی مستقر در لندن عقب نمانند، پیش‌تر به کرات ثابت کرده بودند که تریبون و بلندگوی تروریست‌ها هستند؛ «عبدالمالک ریگی» تروریست شناسنامه‌داری که در میانه‌های دهه ۸۰، تعداد زیادی از مردم استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رساند، در بهار سال ۸۶ مورد عنایت گردانندگان «صدای آمریکا» قرار گرفت و از طریق این شبکه ضدایرانی به تبلیغ اقدامات تروریستی خود پرداخت.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

«صدای آمریکا» طی دو سال اخیر نیز که تروریسم اقتصادی رژیم آمریکا علیه مردم ایران شدت گرفته، تلاش خود را معطوف و متمرکز بر تبلیغ و توجیه این اقدام ضدانسانی سردمداران واشنگتن کرده‌اند.

به هر ترتیب، راهپیمایی‌های مردم بصیر و انقلابی کشور در جای جای ایران اسلامی، بویژه راهپیمایی اهریمن‌شکن مردم انقلابی تهران در روز دوشنبه ۴ آذر، طومار اشرار اجاره‌ای و لجستیک رسانه‌ای آن‌ها در لندن و واشنگتن را درهم پیچید و مردم ایران بر توطئه‌ای دیگر پیروزمندانه غلبه کردند.

تروریست‌پروری، ابتذال و دروغ‌های شاخدار با «صدای آمریکا»، «من‌وتو» و «ایران‌وایر»

مقام معظم رهبری روز چهارشنبه ۶ آذر ۹۸، در دیدار هزاران نفر از بسیجیان، در بخشی از بیاناتشان فرمودند: لازم می‌دانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پُرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً ملت ایران یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است. یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد.

معظم‌له در ادامه بیان داشتند: ناجا، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه سخت، کار و وظیفه خود را انجام دادند لکن کاری که ملت در این یک هفته قبل کردند، از هر حرکت میدانی بالاترومهمتر بود؛ حرکتی که از زنجان و تبریز شروع شد و به همه شهر‌ها وحتی روستا‌ها رسید وآخر هم در تهران این حرکت با عظمت انجام گرفت. آن دشمنان اصلی یعنی استکبار جهانی که پشت مانیتور‌ها نشسته‌اند می‌فهمد که این حرکت یعنی چه! آن‌ها تودهنی می‌خورند و وادار به عقب‌نشینی می‌شوند.

منبع: میزان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
اینجانب بدون وابستگی به گروه های داخلی خودی یا گروه های خارجی بیگانه از صبح روز شنبه 25 آبان ماه سال جاری تا پایان روزی که فتنه در شهر صدرا تمام شد در خیابان های شهر حضور داشته ام و شاهد همه تخریب های این افراد از خدا بی خبر بوده ام و درخیلی از موارد موفق شدم تا مال و جان مردم بیگناه را با التماس از دست این نامرد ها تجات دهم 1- برای شهردار شهر صدرا و کارکنان دزد اش این بهترین فرصت بوده است تا همه آثار دزدی هایشان را در شهر صدرا با همکاری موثر با آشوب گران از بین ببرند باید همه افرادی را که با پارتی بازی در شهرداری این شهر بکار مشغول شده اند اخراج کنند و به جای آنان افرادی را بدون پارتی بازی استخدام کنند تا شاید یکی از ریشه های فساد در این شهر ریشه کن شود . عملیات های نجات را با التماس از خراب کاران و در همه موارد نیز با کمک اکثریت خانم ها (در سال های اول انقلاب می گفتند خواهران) و انگشت شماری آقایان (درسال های اول انقلاب می گفتند برادران) انجام داده ام که ظاهرا با خراب کاران نبودند و احتمالا از ساکنان در آن محل بودند که با واکنش فوری فرمانده خراب کاران در محل مواجه می شدم که در موردی در سر چهاراه امام خمینی شهر صدرا شیشه عقب خودرو سمندی را به جرم اینکه سرنشین خودرو گفت که راهم از این مسیر است و ناچارم از این مسیر حرکت کنم و که فرمانده خراب کاران بدون اینکه فرصت دهد تا اینجانب آن بنده خدا را راهنمایی کنم تا از خیابان مولانا شش به سمتی که مقصد اش بود حرکت کند شکستند که اینجانب نگذاشتم تا بقیه شیشه های آن خورو را بشکنند که فرمانده خراب کاران اول دستورحمله به اینجانب را صادر کردند که همان خانم ها و آقایی که در محل بود به کمک اینجانب آمدند و که باعث شدند تا خراب کاران که تعدادشان شاید حدود کمتر از ده نفر بودند جرات نکنند به اینجانب صدمه ای بزنند که فرمانده خراب کاران دستوردادند تا اینجانب و خانم ها و آن آقا را هو کنند که همه گی باهم شروع کردند به گفتن که اینجانب و خانم ها و آن اقایی که برای کمک آمده بود چقدر از سپاه حقوق می گیریم خلاصه آن خودرو سمند و سرنشین آن را از خورد کردن خودرو اش که بعد هم آتش می زدند نجات دادیم وآن بنده خدا توانست به راه خود ادامه دهد و به فاز دو شهر صدرا که منزلش بود برود . این نظر احدی از مردم ایران است.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از95% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
۲- آرزوی اینجانب از تاریخ 1370/12/22 تا تاریخ 1376/07/30 که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ 1376/08/01 تا تاریخ 1388/12/12 که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ 1388/12/13 تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.
امراله مهناندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
استاني شدن انتخابات براي نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي ايران اشتباه محض است چون با اين طرح فقط مردم مراكز استانها درمجلس شوراي اسلامي ايران نماينده خواهند داشت و مردم بقيه شهرستان های غير از مردم ساكن در مراكز استان ها در كشور نماينده درمجلس شوراي اسلامي ایران نخواهند داشت البته تاكنون نيز فقط مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی ایران نماينده داشته اند و مردم شهرستان هاي خنج و اوز و گراش فاقد نماينده ای درمجلس شوراي اسلامي بوده اند كار صحيح اين است كه بدون توجه به جمعيت و مذهب و دین اكثريت مردم ساكن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان يك نماينده در مجلس شوراي اسلامي ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی در کشور نماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی فقیر بودند بعد شدند حاجی غنی و خیلی ها هم وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ناتوان بودند شدند حاجی توانا خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ضعیف بودند بعد شدند حاجی نیرومند نام این شهر جدید را به جای این شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس با هرمعنی که داشته باشد بایستی می گذاشتند شهر جدید صدرای شهرستان شیراز استان فارس کارکنان ... شهر جدید صدرا و بنگاه داران مربوطه جمع این افراد برای صد نسل بعد از خودشان ثروتی عظیم مانند تعداد زیادی باغ شهری و ... فراهم کردند خوش به حال فرزندانشان و نوه ها و نتیجه ها و نویره هایشان
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش+ اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش + اوز + لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا …
چرا …
چرا …
چرا …
این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگ غیر قابل جبرانی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند +خنج) را که محاسبه کنید از حدود 39 کیلومتر تا 49 کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار