فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه بسیج برای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و محروم تلاش می‌کند،گفت: دستاوردها و توفیقات بسیج در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۰۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 30 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار سید یوسف مولایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج، اظهار داشت: بسیج زاده انقلاب اسلامی  از تولد تا شکوفایی است و از زمانی که انقلاب به وجود آمده بسیج متولد شده است.

وی افزود: چهل ساله اول انقلاب تمام شده است و وارد چهل ساله دوم انقلاب می‌شویم که بسیج همراه و هم گام انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه جامعه ما ظرفیت‌هایی دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد، بیان کرد:  فتح الفتوح امام خمینی(ره) این بود که دستور به فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

سردار مولایی با مقایسه دستگیری سربازان آمریکایی و ترس و وحشت آنها از دستگیری با شهید مدافع حرم حججی، اظهار داشت: یک بسیجی مانند شهید حججی با اینکه به پهلویش تیر خورده است راست قامت حرکت می‌کند و به مسلخ می‌رود آما سربازان آمریکایی علی رغم اینکه می‌دانند کشته نمی‌شوند ترس و وحشت دارند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه بسیج مفاهیم علت ساز را دارد گفت: بسیج خود ابتکاری و خودباوری را که برای یک تمدن نیاز است را انتقال می‌دهد. 

وی بابیان اینکه شجره طیبه بسیج برای خنثی کردن هر توطئه‌ای علیه نظام آماده است، بیان داشت: رمز ماندگاری بسیج و ادامه  کسب افتخارات به تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مدار ولایت فقیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار