فرمانده انتظامی استان از ناکامی آدم ربایان در اجرای نقشه خود و آزادی پسربچه ۱۰ ساله از دست آن‌ها با هوشیاری و حضور به موقع پلیس کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 30 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری الهیه در خصوص مفقود شدن پسربچه 10 ساله اش به نام محمد و عدم مراجعت وی به منزل پس از تعطیلی مدرسه، رسیدگی به موضوع در دستور کار گارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: تیمی از اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان در تحقیقات گسترده خود به این نتیجه رسیدند که پسربچه 10 ساله از سوی فرد یا افرادی ربوده شده و پس از دادن آموزش های لازم به خانواده وی، دامنه تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل آدم ربایی آغاز کردند.


سردار جاویدان تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند که 2 نفر با یک دستگاه خودروی برلیانس حوالی منزل این خانواده ،وی را سوار خودرو کرده و به نقطه نامعلومی منتقل کرده اند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی جستجوی خود را برای شناسایی مخفیگاه آدم ربایان که 49 و 36 ساله بودند، گسترش داده و در نهایت موفق به شناسایی این مکان در محلی درشهر کرمانشاه شدند.


وی گفت: با شناسایی مخفیگاه آدم ربایان و پس از هماهنگی با مقام قضائی، کارآگاهان در عملیاتی حساب شده و بدون هیچ درگیری موفق به آزادی محمد 10 ساله و دستگیری هردو آدم ربا شدند.


سردار جاویدان با اشاره به تحویل پسربچه 10 ساله به خانواده اش، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها انگیزه خود را از این کار اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده عنوان کردند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از معرفی هر 2 آدم ربا به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.


وی در پایان گفت: برخورد پلیس با هرگونه جرم خصوصا جرایم خشنی نظیر آدم ربایی سخت و قاطعانه خواهد بود و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد عده ای به هر دلیل و بهانه ای امنیت کرمانشاه را با چالش مواجه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار