مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی در گذشت «مهندس حسین علیمرادی» مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۰۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 30 November 2019

به گزارش تابناک سیستان  وبلوچستان در پیام مرتضی بانک آمده است؛

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت جوان برومند و فداکار مهندس حسین علیمرادی مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری در سانحه جاده ای موجب تاثر و تالم گردید.
اگرچه فقدان این عزیز خسارت جبران ناپذیری برای خانواده، همکاران و همه ما میباشد،اما بی‌تردید، خدمات ارزنده وی با موضوع مدرسه سازی که محور اصلی تحولات بسیاری در حوزه ارتقا سطح فضاهای آموزشی نقاط محروم بویژه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه چابهار را به دنبال داشته نامی جاودان از ایشان به جای گذاشت.
امیدوارم دستان یاریگر همکاران و همراهان ایشان به تاسی از روال اخلاق مدارانه و پرگذشت وی همچنان به کمک محرومان و نیازمندان ادامه دهند و نام و یاد ایشان را در اذهان مردم به یادگار حفظ نمایند.

اینجانب درگذشت این عزیز از دست رفته را به خانواده معزز، همکاران و دانش آموزان منطقه چابهار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

مرتضی بانک

همچنین در پیامی جداگانه معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در پیامی درگذشت حسین علیمرادی، فعال فرهنگی و دبیر سابق کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی را تسلیت گفت.

در متن پیام معاون وزیر آمده است:


انالله و اناالیه الراجعون

با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت یکی از دانشجویان عزیز و خیر جناب آقای حسین علیمرادی که از فعالین فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی بودند را در سانحه رانندگی در مسیر خدمت به محرومین دریافت کردم که موجب تألم و اندوه اینجانب و خانواده نظام آموزش عالی کشورگردید.

دانشجوی جوانی که تمام سعی و اهتمام خود را مصروف کمک به هم وطنان عزیر خود نموده وآن را بر هر زرق و برق مادی دیگر رجحان داده است و با دستان بخشنده و قلب مهربانش بذر امید را در دل و جان کودکان و نوجوانان دشتیاری کاشته؛ که مساعی خیّرانه و بی بدیل او درحافظه مردمان شریف و پاک این منطقه ماندگار خواهد بود. بی‌تردید راه و منش او الگویی برای جوانان کشور است.

اینجانب و همکارانم در وزارت علوم به خانواده گرامی آقای حسین علیمرادی، بستگان، دوستان و همه خیرین گرانقدر عرض تسلیت دارم و از درگاه حق صبر و سلامتی را برای شما عزیزان آرزو دارم و علوّ درجات و غفران الهی را برای آن جوان خدمتگزار و نیک اندیش مسئلت داریم.

 
 همچنین حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز در پی درگذشت ناگهانی جهادگر جوان، حسین علیمرادی؛ دبیر سابق کانون خیریه دانشگاه علامه طباطبایی و مؤسس خیریه دست یاری به دشتیاری، پیام تسلیتی صادر کرد.

حسین علیمرادی دانشجوی دانشکده مدیریت و حسابداری و دبیر سابق کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبایی بود و با همت جمعی از دوستانش «مؤسسه خیریه جوان دست‌یاری به دشت‌یاری» را تأسیس کرد و بخش اعظمی از زندگیش را در این مؤسسه گذراند.

متأسفانه وی در حادثه رانندگی در منطقه سیستان و بلوچستان و در حین خدمت به کودکان محروم آن منطقه جان خود را از دست داد. روحش شاد و یادش گرامی باد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار