افشین سردار به یاد شهید سید نور خدا موسوی ملقب به شهید زنده وطن که پس از ۱۰ سال تحمل جراحت درگیری با گروهک تروریستی ریگی در سال ۹۷ به فیض عظیم شهادت نائل آمد قطعه «۱۰ سال» را خواند.
کد خبر: ۸۰۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 01 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان افشین سردار به یاد شهید سید نور خدا موسوی که پس از ۱۰ سال تحمل زخم جراحت درگیری با گروهک تروریستی ریگی سال گذشته به فیض عظیم شهادت نائل آمد قطعه ۱۰ سال را با سروده‌ای از عبدالجبار کاکایی، خواند.

قطعه ۱۰ سال با آهنگسازی بهروز درخشانی، تنظیم علی مرادی وند، میکس و مسترینگ مهرداد خاندل و با صدای افشین سردره (سردار) تولید شده است.

به گفته افشین سردار قطعه «۱۰ سال» با هدف پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهید سرافراز سید نورخدا موسوی شهید مدافع وطن (شهید شاخص سال ۹۸) و قدردانی از صبر و استقامت و وفاداری همسر و خانواده این شهید والا مقام تولید شده است.

گفتنی است، سید نورخدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی بود که در درگیری با اشرار در شرق کشور و گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به این درجه رفیع نائل آمد؛ سید نور خدا فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم انتظامی تهران بود و بعد از فارغ‌التحصیلی در تهران مشغول به کار شد، پس از چند سال به زاهدان اعزام شد و فرماندهی یگان تکاوری را به عهده داشت.

مأموریت او در منطقه دوساله بود که حدود پنج ماه به پایان مأموریتش باقی‌مانده بود که در ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه لار با گروهک تروریستی ریگی درگیر شده و مورد اصابت مستقیم تک‌تیرانداز دشمن قرار گرفت و تیر به سر ایشان اصابت کرد.

سید نورخدا مدت ۱۰ سال به طور ۱۰۰ درصد جانباز بود و در کما به سر می‌برد تا اینکه سال گذشته و در شب رحلت پیامبر اکرم (ص) آسمانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار