سیده فاطمه تقوی:
به گزارش تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: در هشت‌ماهه گذشته سال جاری ۲۵۰ مددجوی این نهاد با دریافت کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج، راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۸۰۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 02 December 2019

تصویر مرتبط

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان سیده فاطمه تقوی صبح دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه در هشت‌ماهه اول سال جاری ۲۵۰ مددجوی کمیته امداد استان سمنان توانسته‌اند با دریافت کمک‌هزینه ازدواج، جهیزیه و ... راهی خانه بخت شوند، بیان کرد: ۷۴۴ میلیون تومان اعتبار از سوی کمیته امداد استان سمنان برای این منظور هزینه شده است.

وی بابیان اینکه کمک‌رسانی به جوانان تحت پوشش کمیته امداد در امر ازدواج تنها مالی نبوده و مشاوره رایگان ازدواج نیز توسط این نهاد به جوانان تحت پوشش ارائه می‌شود، افزود: در هشت‌ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۰۰ مشاوره به زوج‌های جوان در مراکز مشاوره کمیته امداد استان سمنان ارائه‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان، گفت: پیش‌بینی می‌شود تعداد زوج‌های جوانی که با کمک‌هزینه کمیته امداد و خیران از سوی این اداره کل تا پایان سال ۹۸ به خانه بخت می‌روند از ۵۰۰ نفر بگذرد.

تقوی بیان کرد: از ۲۵۰ کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به مددجویان در هشت‌ماهه اول سال، ۱۰۹ مورد کمک‌هزینه به نوعروسان، ۳۷ مورد کمک‌هزینه ازدواج مجدد، ۵۱ فقره هدیه به دختران جوان و ۵۳ هدیه به پسران جوان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار