فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۴ تن از عاملان شهادت سرگرد ایرج جواهری در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 03 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اغتشاشات صورت گرفته درروز ۲۵ آبان ماه شهر کرمانشاه، سرگرد جواهری یکی از ماموران کلانتری الهیه در درگیری با اشرار و آشوب طلبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: از آن تاریخ کار‌های اطلاعاتی برای دستگیری عاملان شهادت این افسر وظیفه شناس با جدیت از سوی پلیس کرمانشاه دنبال شد تا اینکه ماموران توانستند ۴ تن را که در شهادت شهید جواهری نقش اصلی را داشتند، شناسایی کنند.

سردار جاویدان ادامه داد: ماموران پس از شناسایی این افراد پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی مشترک ۳ تن از این افراد را در شهر کرمانشاه و یک نفر دیگر را نیز در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های این افراد که همگی جزو اراذل و اوباش سابقه دار هستند تعدادی سلاح سرد که از آن‌ها در به شهادت رساندن سرگرد جواهری استفاده کرده بودند، کشف شد.

وی تصریح کرد: این افراد در بازجویی‌ها به درگیری با شهید جواهری که منجر به شهادت وی شد، اعتراف کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه این افراد در اختیار پلیس قرار دارند، گفت: بازجویی‌های تکمیلی از این افراد توسط ماموران ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جایی برای افراد مجرم و خلافکار در کرمانشاه وجود ندارد، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و پاسخ دندان شکنی به افراد آشوب طلب می‌دهد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار