معاون سیاسی استاندار تهران گفت: شهروندانی که اموال آن‌ها در ناآرامی‌های ناشی از تغییر قیمت بنزین بنزین اموال خصوصی آن‌ها از بین رفته و خسارت آن‌ها محرز و مستدل است، به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۰۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲ 04 December 2019

محمد تقی‌زاده افزود: فرمی از سوی وزارت کشور به فرمانداری‌ها در خصوص ثبت اموال خسارت دیده شهروندان ارسال شده است و بنابراین شهروندان برای اعلام خسارت‌های ناشی از اغتشاشات اخیر هر چه سریع‌تر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.


وی در خصوص میزان خسارت‌های اموال ملی ناشی از ناآرامی‌ها در استان تهران ادامه داد: میزان خسارت‌ها به اموال عمومی از فرمانداران شهرستان‌ها دریافت شده و برآورد‌های اولیه صورت گرفته است، اما به دلیل نوسانات خسارات در شهرستان‌های مختلف تاکنون به جمع‌بندی نهایی دست نیافته‌ایم.

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه در حال پیگیری میزان خسارت‌های وارده به اموال دولتی و خصوصی هستیم، تصریح کرد: خسارت‌ها بیشتر به اموال دولتی و سازمان‌های عمومی وارد شده که بعد از جمع‌آوری میزان خسارت‌های وارده فهرست آن‌ها را به سازمان مدیریت بحران وزارت کشور ارسال می‌کنیم و آمار دقیق آن هفته آینده اعلام می‌شود.

تقی‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام شهرستان بیشترین خسارت را داشته است، گفت: با توجه به بازدید‌هایی که از شهرستان‌های قدس، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، بهارستان و قرچک داشتم، به نظر می‌رسد شهرستان بهارستان بیشترین خسارت را در اغتشاشات اخیر داشته است.

به گزارش ایرنا، اعتراض‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهر‌های مختلف اشکال متفاوت داشت، در برخی شهر‌ها این اعتراض‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهر‌ها با ایجاد ترافیک، آتش زدن خودرو‌ها و پمپ بنزین‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، بانک‌ها و تعرض دیگر اموال عمومی و خصوصی مردم همراه شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کافی نت ونوس زاهدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
تا خسارت چی باشه!
خود قطع اینترنت که هنوز درگیرشیم توی سیستان وبلوچستان هم مایه خسارت و ضرره،برید سراغ کسب و کارهای وب بیس ببینید چه نالانند و الان دو هفتس با غازچرون‌ها فرقی ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
آخ گفتی.جانا سخن از زبان ما میگویی.
زان یار دلنوازم شکری است با شکایت.
روحانی همونی نیست که می گفت دست وزیر ارتباطات ما روی دکمه فیلترنگ نمیره؟
الان ظاهرا با پاشون تشریف بردن رو دکمه و جفت پا ایستادن که یه ذره هم رد نشه خدای نکرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار