زن ویتنامی برای آنکه یک گوشی آیفون داشته باشد، دست به اقدامی باورنکردنی زد.
کد خبر: ۸۰۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 04 December 2019

به گزارش تابناک سمنان:شکی نیست که برند اپل یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی تلفن‌همراه در بازار تلفن‌همراه است اما در کنار این برند، برندهای خوب دیگری نیز در بازار تلفن‌همراه وجود دارند.

متأسفانه برخی از افراد با تصوری غلط تنها داشتن گوشی‌های این برند ( آیفون) را نوعی امتیاز قلمداد و  فکر می‌کنند برخورداری از آن می‌تواند برای آنها پرستیژ به همراه آورد، تا جایی که  چنین تصور غلطی ممکن است فرد را تا اندازه‌ای به سقوط بکشاند که انسانیت و اخلاق را نیز زیر پا بگذارد. مانند حادثه تکان دهنده‌ای که به تازگی یک زن جوان در ویتنام رقم زد.

"تای تی بیچ هان" ۴۲ ساله که علاقه زیادی به گوشی آیفون ۱۱ داشت برای داشتن آن دست به جنایتی عجیب زد. او تصمیم گرفت با معامله دختر ۲ ساله همسایه‌اش و پولی که از این طریق به‌دست می‌آورد این گوشی آیفون را برای خود خریداری کند. این زن پس از ربودن این کودک او را به مشتری‌ای که از طریق اینترنت پیدا کرده بود فروخت. او هنگام فروختن دختر خردسال به دروغ به خریدار گفته بود که پدر کودک، این دختر و مادرش را ترک کرده و مادرش نیز دچار فساد اخلاقی است.

هان از فرد خریدار خواست که به جای پرداخت پول نقد، یک گوشی آیفون جدید که ۱۲۹۵ دلار، قیمت داشت هنگام تحویل گرفتن کودک با خود به محل معامله بیاورد. متهم به مادربزرگ این دختر خردسال گفته بود که با نوه او برای بازی به بیرون از منزل می‌روند، اما بلافاصله با این دختر در محل انجام معامله حاضر می‌شود.

اقدام تکان دهنده زن ویتنامی برای خرید گوشی آیفون!//

پس از انجام معامله در حالی که این زن به پلیس و مادربزرگ کودک اعلام کرد که این دختر گم شده است، توسط پلیس دستگیر شد. با وجود آنکه این زن در ابتدا به پلیس گفت پس از رساندن کودک به خانه مادربزرگش به محل کار خود مراجعه کرده اما بعد مجبور به اعتراف واقعیت شد. پلیس محلی ویتنام اکنون کودک را به خانواده‌اش بازگردانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار