محسن مسعودیان‌راد:
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: امسال ۳۰ فرزند مددجویان زیرپوشش این نهاد از مزایای خدمات سربازی در سرفصل‌های معافیت، انتقالی، بخشودگی و کاهش تعرفه بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۰۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 05 December 2019

نتیجه تصویری برای کمیته امداد استان سمنانمدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: ۳۰ فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در هشت‌ ماه سال جاری از مزایای خدمات سربازی در سرفصل‌های معافیت، انتقالی، بخشودگی و کاهش تعرفه بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ فرزند مددجوی تحت حمایت این نهاد در هشت‌ ماه امسال از تسهیلات معافیت سربازی بهره‌مند شدند، ادامه داد: ۱۰ نفر به نزدیک‌ترین محل یگان سکونت خود اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این طرح با هدف حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست تحت حمایت کمیته امداد اجرایی می‌شود، افزود: فرزندان پسری که به علت فوت سرپرست یا طلاق، مسؤولیت معیشت یک زندگی را برعهده‌ دارند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مسعودیان‌راد از معافیت مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت‌زمان غیبت خبر داد و گفت: پنج نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با توجه به مدرک تحصیلی از زیر دیپلم تا پزشکان متخصص و بالاتر با پرداخت جریمه تعیین‌شده و با حمایت‌های کمیته امداد از خدمت سربازی معاف و سه نفر از تسهیلات کاهش تعرفه صدور کارت بهره‌مند شدند.

به گزارش تابناک سمنان ؛یکی از فرزندان زنان سرپرست خانوار و همچنین فرزندانی که دارای سرپرست مرد و سه خواهر باشند، در صورت دارا بودن شرایط معافیت سربازی به‌منظور سرپرستی و کفالت سرپرست خانواده از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار