تابناک / دکتر حسن تأمینی پس از حضور در فرمانداری شهرستان رشت علیرغم عدم تکمیل فرایند ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سؤالات آنان بود.
کد خبر: ۸۰۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 07 December 2019

تابناک / دکتر حسن تأمینی پس از حضور در فرمانداری شهرستان رشت علیرغم عدم تکمیل فرایند ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سؤالات آنان بود.

 

نماینده ادوار شهرستان رشت در خصوص فرایند ثبت‌نام خود، گفت: با توجه به آنکه مدارک مورد نیاز دچار نقص بود بنده روز شنبه از تهران و وزارت کشور اقدام به ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت خواهم کرد.

وی ادامه داد: انتخابات حضور همه را می‌طلبد و ما مقروض این نظام و شهید داده آن هستیم احساس تکلیف شد تا با حضور مجدد مردم را به حضور پای صندوق‌های رأی تشویق و بتوانیم به مردم و نظام خدمت کنیم.

تأمینی افزود: با توجه به تجربه نمایندگی مردم رشت در مجلس هشتم و نهم و همچنین خواسته مردم برای حضور مجدد، حضور یافتیم. به هر شکل ممکن هر اتفاقی که بیفتد مهم این است که ما باشیم و بگوییم مال این نظام هستیم و علاقه‌مند به خدمت هستیم.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم در تمام صحنه‌هایی که لازم بود حضور داشتند و به ما درس داده‌اند و فکر می‌کنم این دوره انتخابات پرشوری خواهیم داشت. ممکن است امثال من و مسئولین اشتباهات زیادی داشته‌ایم و مردم گلایه‌هایی داشته باشند اما مردم با نظام و رهبری قهر نکرده‌اند و قطعاً شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود.

وی اذعان داشت: چندان علاقه‌ای به حضور در انتخابات نداشتم و اگر دست بنده بود حضور نمی‌یافتم اما اکنون‌که در آستانه رسیدن به اوج عزت نظام هستیم باید حضور پیدا کرد. بنده با توجه به شرایط خاص کمتر روزی بود که چند مراجعه‌کننده نداشته باشم و اکثراً مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و این موضوعات بخش عمده‌ای از آن به مسئولین باز می‌گردد و بیشتر باید تلاش کنیم.

تأمینی در خصوص اینکه آیا در لیست اصلاح‌طلبان حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: با توجه به اینکه بنده دو دوره به‌صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام پیش‌بینی می‌کنم مردم به افرادی که برای آن‌ها دلسوزی داشته و خدمت کرده‌اند را فراموش نخواهند کرد. در این دوره به نظر بنده لیست تأثیر چندان زیادی نخواهد داشت.

نماینده ادوار شهرستان رشت در خصوص حمایت مردم لشت نشاء، گفت: ما در همه ادوار از لشت نشاء نماینده داشته‌ایم. امیدوارم که بازهم این دیار بازهم نماینده داشته باشد و همه کاندیداها در حال تلاش هستند و بنده بارها گفته‌ام که بزرگان لشت نشاء آدم‌های عاقلی هستند که در دقیقه آخر تصمیمات درستی می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار