بهروز اسودی:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه ۱۹۳ تن شکر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع‌شده است، گفت: ۹۵ تن شکر دیگر خریداری و در راه اس
کد خبر: ۸۰۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 08 December 2019

نتیجه تصویری برای بهروز اسودی

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح یکشنبه در نشست دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه در روزهای اخیر و برای رفع نیاز مردم و هم استانی‌ها، ۱۹۳ تن شکر از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه‌های مربوطه در شبکه استانی توزیع‌شده است، ابراز کرد: ۹۵ تن نیز در حال حمل به استان است که به‌زودی کار توزیع آن شروع می‌شود و علاوه بر شکر، ۳۱۴ تن برنج پاکستانی نیز برای رفع نیاز مردم خریداری و به‌زودی در سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

اسودی در دومین بخش سخنان خود بابیان اینکه از ابتدای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین دو هزار و ۳۴۷ مورد بازرسی از واحدهای خدماتی و تولیدی و ... سطح استان صورت گرفته است، تأکید کرد: این بازرسی‌ها برای جلوگیری و مقابله با افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات انجام‌شده است.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان همچنین افزود: طی این بازرسی‌ها ۲۰۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ‌بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تنظیم‌شده که در حال رسیدگی و ارجاع آن‌ها به مراجع قضایی هستیم همچنین ۱۷۷ مورد شکایت مردمی به سامانه ستاد خبری سازمان صمت موسوم به ۱۲۴ در سراسر استان سمنان اعلام شده و از این بین ۹۲ مورد تخلف محرز شده است.

وی در خاتمه و بابیان اینکه هفت مرکز مجوز دار در سطح استان سمنان برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای در حال خدمت‌رسانی آماده همکاری هستند، تاکید کرد: یکی از کارهای صورت گرفته برای کاهش هزینه‌ها گازی کردن خودروهای خدمت‌رسان است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار