احمد دزیانیان :
به گزارش تابناک سمنان: احمد دزیانیان رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان گفت: تدوین برنامه الگوی کشت و سند بهره‌وری آب به‌عنوان اولویت‌های استان و همچنین شاهرود، دو اقدام مهم این مرکز در سال‌های اخیر هستند.
کد خبر: ۸۰۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 09 December 2019

نتیجه تصویری برای احمد دزیانیان

به گزارش تابناک سمنان: رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان در دیدار صبح دوشنبه خود با فرماندار شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی و آموزشی و حل مشکلات بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان با اولویت شرق استان به‌مثابه قطب کشاورزی هدف از تأسیس مرکز تحقیقات است، تأکید کرد: ۳۰ محقق، مدرس و عضو هیئت‌علمی با گرایش تخصصی مختلف در قالب چهار بخش تحقیقاتی زراعی، باغی، تحقیقات فنی و مهندسی، خاک و آب و همچنین گیاهان و بذر و نهال در درون این بخش فعال هستند.

وی افزود: این مرکز دارای آزمایشگاه‌های تخصصی مرتبط، مرکز رشد واحدهای فن‌آور کشاورزی و منابع طبیعی و چهار ایستگاه تحقیقاتی در شهرستان‌های گرمسار، دامغان، میامی و شاهرود و حوزه آموزشی فراگیران با حضور ۷۰ نیرو است.

احمد دزیانیان  همچنین گفت: تدوین برنامه الگوی کشت استان و سند بهره‌وری آب از مهم‌ترین اقدامات اخیر مرکز است.

دزیانیان بیان کرد: طرح‌های کاربردی مرکز تحقیقات و برنامه‌های آموزشی و مهارت افزایی بهره‌برداران بخش کشاورزی نیازمند حمایت همه بخش‌ها از جمله فرمانداری شهرستان شاهرود است.

نادر فخری فرماندار شاهرود نیز در سخنانی کوتاه، قرار گرفتن مرکز تحقیقات استان سمنان در شهرستان را بسیار مهم و منشاء پیشرفت در حوزه کشاورزی دانست و گفت: اجرای طرح های کاربردی موثر برای توسعه کشاورزی شهرستان دارای اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار