عمده قیمت ها امروز نوسان داشتند و دلار در بازار تهران به ۱۳,۷۱۰ (سیزده هزار و هفتصد و ده ) تومان رسید.
کد خبر: ۸۰۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 09 December 2019

به گزارش تابناک سمنان به نقل از دنیای اقتصاد، بازار طلا در ایران و سکه شاهد رشد قیمت ها بودند و در مقابل بازار سکه شاهد نوسان قیمت ها بود.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز 18 آذر 98

قیمت اونس طلا امروز

قیمت هر اونس طلا شاهد افزایش ۰.۰۷ درصدی قیمت بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۶۰ (یک هزار و چهارصد و شصت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۹ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۷ درصدی به ۱,۴۶۱ (یک هزار و چهارصد و شصت و یک ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۷۱,۴۰۰ (چهارصد و هفتاد و یک هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۹۸ درصدی، از ۶۲۲,۴۰۰ (ششصد و بیست و دو هزار و چهارصد ) تومان به ۶۲۸,۶۰۰ (ششصد و بیست و هشت هزار و ششصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۲۲۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۰۴۴,۰۰۰ (دو میلیون و چهل و چهار هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۲,۹۴۳ (دوازده هزار و نهصد و چهل و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۹ دسامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۴.۴۳ درصدی به ۱۳,۵۴۳ (سیزده هزار و پانصد و چهل و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۷۱۰ (سیزده هزار و هفتصد و ده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۸۹ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۴,۸۴۳ (چهارده هزار و هشتصد و چهل و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۶۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۱.۹۹ درصدی، از ۱۷,۷۴۹ (هفده هزار و هفتصد و چهل و نه ) تومان به ۱۸,۱۱۱ (هجده هزار و یکصد و یازده ) تومان رسید.

آخرین نرخ سایری ارزها

در بازار امروز درام ارمنستان ۲۹ (بیست و نه ) تومان، درهم امارات ۳,۷۶۹ (سه هزار و هفتصد و شصت و نه ) تومان، لاری گرجستان ۴,۶۶۰ (چهار هزار و ششصد و شصت ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۷۰ (دو هزار و سیصد و هفتاد) تومان، دلار کانادا ۱۰,۳۹۹ (ده هزار و سیصد و نود و نه ) تومان، دلار استرالیا ۹,۳۹۷ (نه هزار و سیصد و نود و هفت ) تومان، فرانک سوئیس ۱۴,۱۲۸ (چهارده هزار و یکصد و بیست و هشت ) تومان، روبل روسیه ۲۱۷ (دویست و هفده ) تومان، بات تایلند ۴۵۹ (چهارصد و پنجاه و نه ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۳۲۲ (سه هزار و سیصد و بیست و دو ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۲۸۸,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و هشتاد و هشت هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۹ دسامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۴۴ درصدی به ۴,۲۶۹,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و شصت و نه هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۶۸۰,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هشتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۴۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۴,۶۷۲,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هفتاد و دو هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۱ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۴ درصدی، از ۲,۴۷۸,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و هفتاد و هشت هزار) تومان به ۲,۴۶۸,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و شصت و هشت هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۶۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۵۷۹,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد و هفتاد و نه هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی، امروز به ۹۲۳,۰۰۰ (نهصد و بیست و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۳ درصدی داشته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار