معاون بنیاد مسکن:
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: باهدف ارتقای مسکن به‌خصوص برای جوانان یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب چند پروژه در استان سمنان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 10 December 2019

۱۵۰۰واحد مسکونی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: جواد حق‌شناس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه سفر خود به استان سمنان بیان کرد: امروز درواقع روز اقدام ملی در سطح این استان است چراکه از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای متقاضیان که عموماً جوان هستند افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه از میان یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی قابل ساخت و کلنگ زنی در استان سمنان، ۱۲۰ واحد مسکونی امروز سه شنبه کلنگ زنی می شود، افزود: کلنگ زنی مجتمع ۲۴ واحدی شاهرود، کلنگ زنی مجتمع ۵۷ واحدی گرمسار و مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی دامغان در زمره این پروژه‌ها هستند و مابقی آن‌ها پس از ثبت نام و حضور متقاضیان کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون بنیاد مسکن کشور درباره برنامه اقدام ملی، تأکید کرد: این برنامه یک اقدام ملی و عظیم از سوی دولت است که در آن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای متقاضیان ساخته می‌شود.

حق شناس با تاکید بر اینکه ۱۳۸ هزار واحد مسکونی از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی متعهد شده از سوی دولت، توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود، ابراز داشت: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۸ هزار واحد مسکونی باقی مانده در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساخته می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار