سیده فاطمه تقوی:
به گزارش تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان بابیان اینکه پوشش بیمه‌ای مددجویان در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۷ مرکز درمانی در استان به مددجویان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 10 December 2019

نتیجه تصویری برای کمیته امداد استان سمنان

سیده فاطمه تقوی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه پرداخت حق بیمه مددجویان کمیته امداد ازجمله رویکردهای این نهاد برای بهبود بخشی به ارائه خدمات بهداشتی است، اظهار داشت: ۳۷ مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان است که به مددجویان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وی ارزیابی سلامت زنان، طرح‌های غربالگری بهداشت و سلامت سالمندان ازجمله خدمات بهداشتی و درمانی است که در اولویت قرار دارد، افزود: تهیه سبد بهداشتی خانوار، توزیع سبد غذائی، بهسازی محیط‌های خودکفایی و بهداشت در مناطق محروم در قالب خدمات بهداشتی به مددجویان ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان از پوشش بیمه‌ای یک هزار و ۲۰۰ خانوار مددجو در سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا آبان ماه یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان این نهاد پرداخت‌شده است.

تقوی در خاتمه همچنین با اشاره به اینکه ۶۱۹ خانوار مددجو مشمول بیمه روستایی و عشایری هستند، تصریح کرد: حق بیمه‌ای افراد نیز سالانه به‌حساب صندوق بیمه روستاییان و عشایر پرداخت می‌شود که این امر گامی مؤثر در راستای حمایت از مددجویان در درازمدت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار