وزیر بهداشت بابیان اینکه ساخت و تجهیز بیمارستان در مناطق محروم در اولویت است، گفت: تا پایان بهار ۹۹ بیش از یک‌هزار پروژه درمانی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 10 December 2019

ساخت و تجهیز بیمارستان در مناطق محروم توسط وزارت بهداشت

به گزارش تابناک سمنان: سعید نمکی در حاشیه بازدید از ساختمان شبکه بهداشت و درمان میامی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ساخت و تجهیز بیمارستان در مناطق محروم توسط وزارت بهداشت پیگیری می‌شود که در این راستا یک هزار پروژه تا بهار ۹۹ تحویل داده خواهد شد.

وی بابیان اینکه مناطق محروم، اولویت این طرح‌ها هستند، بیان کرد: هشت هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی با افتتاح این پروژه‌ها به ظرفیت بهداشت و درمان کشور افزوده می‌شود.

وزیر بهداشت افزود: بیمارستان نیمه‌کاره میامی که هم‌اکنون توسط پیمانکار در دست‌ساخت است، ازجمله طرح‌هایی محسوب می‌شود که توسط وزارت بهداشت تکمیل خواهد شد و امیدواریم شاهد افتتاح آن تا دهه فجر سال جاری باشیم. 

نمکی همچنین بیان کرد: دیگر اقدامی که در میامی صورت خواهد گرفت تخصیص تجهیزات رادیوگرافی دندان، سونوگرافی و ... است که همین هفته ان شاالله دستگاه‌های موردنیاز تحویل داده می‌شود. 

وی بابیان اینکه سه مرکز درمانی کالپوش نیز برای رفع نیاز درمانی مردم، شبانه‌روزی خواهند شد، ابراز کرد: این اقدام سبب می‌شود تا مراجعات مردم به میامی و شاهرود کاهش یابد. 

وزیر بهداشت در ادامه گفت: استقلال شبکه بهداشت و درمان میامی از دیگر اقدامات وزارت بهداشت است که خوشبختانه پیگیری شده و پس از تحقق می‌توانیم شاهد پیگیری امور مرتبط با میامی در درون این شهرستان باشیم. 

نمکی درباره آنفولانزا هم گفت: خوشبختانه پیک این بیماری با اقدامات پیشگیری و همچنین آموزش های بهداشتی و ... در کشور رفع شده و جای نگرانی نیست.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار