حبیب‌الله خجسته پور :
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح نظارت زمستانی بر راه‌های استان، گفت: متأسفانه امکانات استان با پهنه راه‌های موجود در آن همخوانی ندارد.
کد خبر: ۸۰۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 11 December 2019

تصویر مرتبط

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح چهارشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانی جاده‌های استان سمنان به میزبانی فرماندهی انتظامی، بابیان اینکه اجرای این طرح با حضور عوامل راهداری، ناجا، امدادی و .... سه هدف اصلی را دنبال می‌کند که نخستین آن‌ها تأمین امنیت مسافران است، بیان کرد: این طرح به اولویت راه‌های کوهستانی و پرخطر تلاش می‌کند تا تردد مسافران را به بهترین شکل رقم بزند.

وی بابیان اینکه اجرای طرح زمستانی دارای دشواری‌های بسیاری است، تأکید کرد: این استان دارای پهنه عریض و وسیع جغرافیایی است که میزان قابل‌توجهی از محورهای اصلی کریدورهای شرق به غرب و شمال به جنوب کشور در آن حاضر هستند لذا کنترل جاده‌های استان امری دشواری است که در سایه همگرایی تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت جاده‌ها میسر می‌شود.

حبیب الله خجسته پور بابیان اینکه طرح زمستانی جاده‌های استان سمنان ایمنی مسافران را دنبال می‌کند، افزود: امداد و نجات به‌خصوص در برخورد با سوانح رانندگی و جاده‌ای، هشدار به راننده‌ها درباره شرایط راه‌ها و خدمت‌رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان در حوزه راهداری در زمره دیگر محورها و اهداف طرح زمستانی جاده‌ها هستند.

خجسته پور بابیان اینکه اجرای طرح زمستانی سال گذشته و کاهش تلفات جاده‌ای نمونه بارزی از همگرایی خوب در بین دستگاه‌های عضو مدیریت راه‌های استان بود، تأکید داشت: همگرایی و ارتباط بیشتر ناجا و دستگاه‌های امدادی سبب کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای می‌شود.

وی بابیان اینکه متأسفانه امکانات استان سمنان با پهنه راه‌های موجود در آن همخوانی ندارد، ابراز داشت: تلاش دستگاه‌های خدمت‌رسانی به‌خصوص ناجا در مدیریت راه‌ها ستودنی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یک بخش مهم در اجرای طرح زمستانی راه‌های استان خود مردم و رانندگان هستند که ابتدا باید به مسائل مرتبط با این طرح توجه داشته باشند و سپس با تجهیزات کافی و لازم برای رانندگی در فصل سرما به سفر بروند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار