رئیس جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:
رئیس جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: امدادگران هلال‌احمر شاهرود با حضور در محور شاهرود-توسکستان به ۱۰ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۸۰۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 12 December 2019

۱۰ خودروی گرفتار در برف محور شاهرود - توسکستان امدادرسانی شد

به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه عملیات امدادرسانی و نجات خودروهای گرفتار در برف در محور شاهرود-گرگان از معبر توسکستان انجام‌شده است، بیان کرد: هم‌زمان با بامداد پنج‌شنبه ۱۰ خودرو در این محور امدادرسانی شدند.

وی بابیان اینکه گروه اعزامی هلال‌احمر با سرعت به منطقه اعزام شدند، افزود: ۳۲ نفر گرفتار در محور شاهرود-توسکستان که به دلیل بارش برف قادر به ادامه حرکت در محور نبودند، امدادرسانی شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه این منطقه برف‌گیر و کوهستانی همیشه در فصل سرد سال شاهد کولاک و برف است، بیان داشت: مسافرانی که قصد تردد از محور توسکستان را دارند حتماً به توصیه‌های پلیس راهور ناجا و عوامل راهداری دقت کنند.

محمدخانی با بیان اینکه طرح زمستانی راه‌های استان سنان از دیروز صبح به طور رسمی آغاز به کار کرد، ابراز داشت: هلال احمر با تمام توان خود در راستای امداد رسانی و کمک‌رسانی به مردم و مسافران تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف از شامگاه گذشته در محورهای مرتفع کوهستانی استان سمنان باعث کندی در تردد شده و استفاده از زنجیر چرخ در تمام گردنه‌ها الزامی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار