کد خبر: ۸۰۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 13 December 2019
رئیس شورای روستای دیل گفت: متاسفانه از جوانان دیل به عنوان نیرو در ادارات و نهادها استفاده نشده است که می‌طلبد نماینده به این مهم توجه داشته باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران، پیش از ظهر امروز با حضور معاونت روستایی ومسکن کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن، نماینده گچساران  و دیگر مسوولان پروژه طرح گردشگری روستای دیل گچساران افتتاح شد.
 در این آیین بهزادی با بیان اینکه روستای دیل متشکل از چند ده کوچک است، گفت: روستای دیل یکی از روستاهای قدیمی و بزرگ شهرستان گچساران است  و با توجه به بافت قدیمی و بناهای تاریخی و مناطق گردشگری  احداث جاده دو باند برای تردد گردشگران در این منطقه لازم و ضروری است.
رئیس شورای روستای دیل گفت: این روستا دارای  ۱۵۰هکتار بافت مسکونی و ۲۰۰هکتار  باغات است.
 وی با اشاره به اینکه در بارندگی سال گذشته  سیل بند تخریب شده  و نیاز به مرمت و احداث دارد..
 بهزادی با اشاره به اینکه این روستا دارای چند امامزاده است که می‌توان این روستا را به عنوان قطب گردشگری در این شهرستان دانست، گفت: در حال حاضر مشکل اصلی جوانان این روستا اشتغال است.
 وی با بیان اینکه متاسفانه از جوانان دیل  به عنوان نیرو در ادارات و نهادها استفاده نشده است، ابراز کرد: در دوره قبل ۸۵درصد از اهالی این روستای  به نماینده فعلی رای داده‌اند که نیاز است به این مقوله توجه داشته باشد.
 بهزادی به دیگر مشکلات این روستا پرداخت و خاطرنشان کرد: نبود جایگاه ورزشی از دیگر مشکلات اهالی این روستا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار