امام‌جمعه موقت رویان:
امام‌جمعه موقت رویان بابیان اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف است که باید به بهترین نحو انجام شود، گفت: هر فرد نسبت به رأیی که می‌دهد مسئول است.
کد خبر: ۸۰۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 13 December 2019

 حضور در انتخابات یک تکلیف است/ ضرورت رعایت تقوا برای نامزدها

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات یک رسالت است، تأکید کرد: حضور به‌نوعی تکلیف محسوب می‌شود هم تکلیف برای رأی‌دهندگان و هم تکلیف برای نامزدها که می‌بایست تقوا را رعایت کنند.

وی بابیان اینکه نباید حتی یک رأی را هم بی‌ارزش شمرد، ابراز داشت: رأی‌دهندگان باید بدانند که در قبال آینده کشورشان مسئول هستند و حتی نسبت به یک رأیی که می‌دهند هم مسئول هستند.

امام‌جمعه موقت رویان بابیان اینکه ما بابت هر رأیی که می‌دهیم در مقابل خداوند نیز مسئول هستیم، تأکید کرد: این امر ضرورت و اهمیت تشخیص اصلح را برای ما گوشزد می‌کند.

عبداللهیان بابیان اینکه انسان باید بهترین گزینه را برای رأی دادن انتخاب کند، تأکید کرد: اگر نمی‌توانیم اصلح را انتخاب کنیم باید از افراد مورد وثوق حتماً پرس‌وجو کرد تا به بهترین گزینه رأی داد.

وی بابیان اینکه تکلیف دوم در انتخابات بر دوش نامزدها است، که باید تقوا و اخلاق را رعایت کنند، گفت: نباید نامزدها برای جلب سلیقه برخی افراد سخن بگویند بلکه باید مصالح تمام عموم مردم را نظر گرفت.

امام‌جمعه موقت رویان سومین تکلیف را بر دوش برگزارکنندگان دانست و تصریح کرد: عوامل اجرایی انتخابات نیز باید با در نظر گرفتن عدالت و همچنین بی‌طرفی به حضور پرشور مردم کمک کرده و تنها وظیفه‌شان را بر طبق قانون اجرا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار