امام‌جمعه موقت سمنان:
امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است، گفت: انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشتشان مصداق مردم‌سالاری در انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۰۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 13 December 2019

مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است

به گزارش تابناک سمنان:حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است، تأکید کرد: رأی‌گیری و انتخابات مصداق این مردم‌سالاری است که به برکت انقلاب، شرایط آن برای مردم ما مهیا شده است.

وی بابیان اینکه هر دو سال یک انتخابات در ایران برگزارشده و این بیشتر از هرجای دیگری است که حتی ادعای دموکراسی دارند، افزود: جمهوری اسلامی یعنی آنچه مردم بخواهند و این مصداق مردم‌سالاری است.

امام‌جمعه موقت سمنان، ادامه داد: چیزی که اکثریت بخواهند و بر اساس قرآن باشد درواقع همان جمهوری اسلامی است لیکن می‌بایست همه مصوبات و آیین‌نامه‌ها با پسوند اسلام مصوب شود.

عبدوس بابیان اینکه انتخابات ابزاری برای انتخاب سرنوشت مردم کشور است، تصریح کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که اصلح باشند.

وی بابیان اینکه پس‌ازاینکه شورای نگهبان افراد را تأیید کرد، انتخاب نامزد اصلح یک وظیفه بر دوش مردم خواهد بود، گفت: باید به‌گونه‌ای در انتخابات حضور پیدا کنیم که پاسخگوی رای‌مان باشیم.

امام‌جمعه موقت سمنان ولایتمداری را یک ویژگی بزرگ برای نامزدهای انتخاباتی دانست و بیان کرد: مردم در انتخابات مجلس که زمستان پیش‌رو، برگزار می‌شود، افرادی را انتخاب کنند که  اسلام را سرلوحه قرار دهند.

عبدوس در دیگر بخش سخنان خود ضمن اشاره به حوادث ماه گذشته، بیان کرد: پس از افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد و متأسفانه افرادی که دشمن آموزش داده بود مکان‌های عمومی را هدف قراردادند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار