مدیرکل ثبت احوال استان سمنان:
مدیرکل ثبت احوال استان سمنان بابیان اینکه ۷۴۷ مورد طلاق در استان ثبت شد که نسبت به هشت‌ماهه سال قبل روند کاهشی داشته است، گفت: طی این مدت دو هزار و ۲۱۰ مورد ازدواج به ثبت رسید.
کد خبر: ۸۰۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 16 December 2019

کاهش روند طلاق در استان سمنان/ ۲۲۱۰ ازدواج ثبت شد

 

عباس قندالی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی هشت‌ماهه نخست سال جاری ۷۴۷ مورد طلاق در استان سمنان ثبت‌شده است، ابراز داشت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل روند کاهشی را داشت که در مقابل طی همین بازه زمانی دو هزار و ۲۱۰ مورد ازدواج ثبت‌شده است.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۳۶۸ مورد وفات طی هشت‌ماهه سال جاری ثبت‌شده است، افزود: این رقم به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۸.۱ درصدی را نشان می‌دهد که باید گفت بیماری‌های قلبی و عروقی با ۳۶ درصد، سرطان‌ها و تومورها با ۱۴ درصد و بیماری‌های تنفسی ۹ درصد این مرگ‌ومیرها را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان بابیان اینکه نسبت مرگ‌ومیرهای افراد در استان از هر ۱۰۰ زن ۱۲۴ مرد فوت شدند، ابراز داشت: میانگین سنی افراد متوفی نیز برای مردان ۶۷ سال و برای زنان ۷۲ سال گزارش می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان بابیان اینکه طی هشت‌ماهه سال جاری پنج هزار و ۴۸۰ کودک در استان متولد شدند، ابراز داشت: این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۵.۲ تولد در استان را نشان می‌دهد.

قندالی بابیان اینکه بیشترین تولد در شاهرود و کمترین آن در سرخه ثبت‌شده است، تصریح کرد: امسال پسران از آمار دختران پیشی گرفته به نحوی که به ازای هر ۱۰۰ دختر ۱۰۸ پسر متولدشده است.

وی افزود: در نام‌گذاری اسامی فرزندان نیز برای پسران به ترتیب امیرعلی، امیرحسین،  ابوالفضل، حسین ، امیرعباس و برای دختران به ترتیب فاطمه، زهرا، حلما، یسنا و فاطمه زهرا به نسبت دیگر نام‌ها فراوانی بیشتری داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار