محسن مسعودیان راد:
به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد سمنان بابیان اینکه حمایت از مددجویان از رویکردهای مهم این نهاد است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان صدقه در استان جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۸۰۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 17 December 2019

نتیجه تصویری برای محسن مسعودیان راد

مدیرکل کمیته امداد سمنان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان صدقه در استان جمع‌آوری‌شده  که در سرفصل‌های مختلف حمایت از مددجویان هزینه شد.

وی بابیان اینکه بخش‌های حمایت، فرهنگی و مسکن  ازجمله سرفصل‌های حمایتی این نهاد محسوب می‌شود، افزود: ۱۴ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی معادل ۵۴۷ میلیون تومان به بخش فرهنگی اختصاص یافت.

محسن مسعودیان راه با اشاره به اینکه این مبلغ در قالب تأمین هزینه‌های ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان در کانون‌های فرهنگی ارائه‌شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان از دیگر اقدامات فرهنگی این نهاد به شمار می‌رود.

مسعودیان راد با تأکید بر اینکه ۶۶ درصد از مجموع مشارکت‌های مردمی در حوزه حمایت هزینه شده است، یادآور شد: ۲۰ درصد کمک به امر ازدواج، ۲۰ درصد پرداخت کمک‌های ضروری، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و  کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان دولتی و طلاب علوم دینی و ۱۵ درصد کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان اختصاص یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: سه درصد از مجموع صدقات جمع‌آوری‌شده در ارائه خدمات ویژه به سالمندان، هشت درصد در قالب تأمین لوازم زندگی مددجویان، ۱۰ درصد در قالب کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان و ۱۰ درصد در سایر بخش‌های حمایتی صرف شده است و تعامل با مراکز اقتصادی و اجتماعی برای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی باهدف کمک به نیازمندان از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار