مظفر محمدخانی:
به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: طرح زمستانه هلال احمر استان سمنان در ۱۸ پایگاه این جمعیت از ۲۴ آذر ۹۸ آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 17 December 2019

نتیجه تصویری برای هلال احمر استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: طرح زمستانه هلال احمر استان سمنان در ۱۸ پایگاه این جمعیت از ۲۴ آذر ۹۸ آغاز شد و تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۱۲ پایگاه ثابت، یک پایگاه امداد هوایی، ۲ پایگاه کوهستان و ۳ پست موقت امداد و نجات تا ۲۰ اسفند ۹۸ همزمان با سراسر کشور در آماده باش هستند.

مظفر محمدخانی سمنان بیان کرد: در اجرای طرح زمستانه هلال احمر سمنان، ۱۲ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی سِت نجات در جاده‌ها و کوهستان‌های این استان آماده کمک رسانی به مردم است.

محمدخانی جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: یک تیم واکنش سریع خودرو‌های عملیاتی و یک دستگاه خودروی ارتباطات به صورت روزانه در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان سمنان به کار گرفته شده است.

وی همچنین یادآور شد: روزانه یکصد و ۴۰ نیروی امدادی و پشتیبانی مستقر در پایگاه‌ها با تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط سخت گذر، کوهستانی و برف گیر و جاده‌های استان سمنان آماده ارائه خدمت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

در طرح زمستانه سال گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان؛ در ۴۳۰ حادثه شامل ۱۴۴ حادثه جاده‌ای، ۶۱ مورد برف و کولاک و ۲۲۵ مورد سایر حوادث به هفت هزار و ۶۳۹ نفر با ۵۰۳ تیم عملیاتی با یک هزار و ۳۵۳ نیرو امدادی به حادثه‌دیدگان ارائه خدمت دادند.

به گزارش تابناک سمنان: اجرای طرح زمستانه هلال احمر استان سمنان از ۲۴ آذر آغاز شده و تا بیستم اسفند همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار