حسن کاتبی:
به گزارش تابناک سمنان: حسن کاتبی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان با اشاره به اینکه ۵۰ نفر به‌عنوان سفیران سلامت در سطح مدارس شهرستان فعالیت دارند گفت: رسالت این افراد توجیه بهداشتی مردم است.
کد خبر: ۸۰۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 18 December 2019

تصویر مرتبط

حسن کاتبی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان شامگاه سه‌شنبه در جمع نمایندگان سفیران سلامت مدارس دامغان به میزبانی کانون امام خمینی (ره) بابیان اینکه امروزه باید همه افراد یک سفیر سلامت باشند و خود مراقبتی داشته و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند، تأکید کرد: ۵۰ سفیر سلامت در سطح شهرستان از طریق برنامه و کارهای خود توصیه‌های بهداشتی و درمانی را در خانواده‌ها تبیین می‌کنند.

وی بابیان اینکه جامعه‌ای پیشرفت و توسعه پیدا می‌کند که مردم آن جامعه سالم باشند، افزود: والدین باید توجه زیادی به تغذیه دانش آموزان داشته و از غذاهای آماده دوری کنند لذا یکی از رسالت‌های این سفیران ترویج غذاهای سنتی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان نیز در این نشست، گفت: افزایش آگاهی دانش آموزان و خانواده‌ها با استفاده از آموزش‌های بهداشتی و همچنین رعایت اقداماتی ساده و مهم نقش به‌سزایی در افزایش سطح سواد سلامت در جامعه خواهد داشت و  داشتن استراحت کافی، تغذیه سالم و داشتن تحرک بدنی و ورزش در داشتن جامعه‌ای سالم و شاد بسیار مهم خواهد بود.

به گزارش تابناک سمنان سوگندنامه سفیر دانش‌آموزی، برگزاری جشنواره غذای سالم توسط دانش آموزان آموزشگاه‌های سطح شهرستان، اجرای سرود و برگزاری مسابقه با موضوع پیشگیری و مقابله با ایدز و اهداء جوایز از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار