یاسر عربی:
به گزارش تابناک سمنان: یاسر عربی شهردار گرمسار رونق ساخت‌ساز و جذب مشارکت‌های مردمی مهمترین مطالبه این سازمان ذکر کرد و گفت: هزینه‌های جاری شهرداری افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۸۰۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 18 December 2019

تصویر مرتبط

شهردار گرمسار صبح چهارشنبه در همایش شهرداران استان سمنان به میزبانی شهرداری گرمسار ضمن بیان اینکه کمبود اعتبارات مهم‌ترین چالش پیش رو فعالیت‌های شهرداری است، اظهار داشت: هزینه‌های جاری شهرداری گرمسار در یک سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با تأکید بر لزوم کاهش اعتبارات عمرانی و جذب مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیان کرد: شهرداری گرمسار طرح‌های عمرانی مختلفی را در راستای بهبود فضای گردشگری در این شهر در دست اقدام دارد که با اجرای آن گرمسار به مقصد گردشگری تبدیل می‌شود.

یاسر عربی با اشاره به دستورالعمل اجرایی شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: اصلاح این دستورالعمل در راستای بهبود و گسترش فعالیت‌ها در حوزه گردشگری ازجمله مطالبات مهم شهرداری گرمسار از سازمان شهرداری‌ها است.

عربی بابیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری متعددی در این منطقه وجود دارد، تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در گرمسار از اولویت‌های اصلی شهرداری برای توسعه بخش گردشگری و درآمدزایی در این منطقه است.

عربی همچنین در پایان یادآور شد: اصلاح دفترچه عوارضی سال ۹۹ برای رونق ساخت ساز و جذب مشارکت‌ها از دیگر مطالباتی است که باید پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار