کد خبر: ۸۰۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 18 December 2019

۸۱۶ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار دارند

به گزارش تابناک سمنان:  قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان، با اشاره به طرح محسنین و حامیان ایتام گفت: در قالب این طرح ۸۱۶ یتیم و دو هزار و ۵۰۰ کودک بد سرپرست و یا نیازمند، تحت پوشش این نهاد هستند.

محمد قوسی پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران، به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه طرح محسنین و حامیان ایتام از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و همچنین نیازمند استان حمایت می‌کند، ابراز کرد: در قالب این طرح دو هزار و ۵۰۰ کودک و همچنین ۸۱۶ یتیم ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: حامیان ایتام و محسنین که خیران محسوب می‌شوند در هشت‌ماهه اول سال جاری توانسته‌اند هفت میلیارد و۲۴۰ تومان به ایتام و کودکان نیازمند کمک کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۹ هزار و ۸۰۰ حامی ایتام و کودکان نیازمند در سطح استان با کمیته امداد همکاری می‌کنند، گفت: کمک‌های این قشر در هشت‌ماهه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۵۶ درصدی همراه بوده است.

قوسی بابیان اینکه علاقه‌مندان به حضور در طرح محسنین و کمک به ایتام می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرسhttps://portal.emdad.ir/در طرح مشارکت داشته باشند، گفت: ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰ ۳۳۳۳ ۲۳، پایگاه اینترنتی https://ekram.emdad.ir/ و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار