ظرفیت ورزشگاه تختی آبادان برای دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در جام حذفی به صورت ۵۰ – ۵۰ تقسیم شد.
کد خبر: ۸۰۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 23 December 2019

امید صالحیان، دبیر هیات فوتبال آبادان اظهارکرد: طبق مصوبه شورای امنیت، مقرر شد که برای دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، ظرفیت ورزشگاه تختی آبادان به صورت ۵۰ – ۵۰ تقسیم شود.

وی با بیان این‌که برای این بازی بلیت‌فروشی به صورت دستی انجام می‌شود و هر قطعه بلیط به قمیت ۱۰ هزار تومان است، گفت: علاقه‌مندان هنگام تهیه بلیط مدنظر داشته باشند که باید پشت هر بلیت، مهر هیات فوتبال ماهشهر وجود داشته باشد.

دبیر هیات فوتبال آبادان عنوان کرد: بلیت فروشی بازی تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس، از ساعت ۸ صبح امروز، دوشنبه آغاز شده و تدابیر لازم نیز برای برگزاری هرچه بهتر مسابقه اندیشیده شده است. یگان ویژه از استان به آبادان نیرو آورده و در مجموع شرایط لازم فراهم شده است.

وی با اشاره به ورود تیم پرسپولیس به آبادان نیز گفت: این تیم روز گذشته (یکشنبه) بدون هیچ مشکلی وارد شهر و سپس در هتل کاروانسرا آبادان مستقر شد.

صالحیان عنوان کرد: وقتی شورای تامین استان مصوب می‌کند که چنین بازی در آبادان برگزار شود، یعنی به مسئولان برگزاری در آبادان و مردم علاقه‌مند به فوتبال این شهرستان و همچنین دیگر تماشاگرانی که از سایر شهرها می‌آیند، اطمینان دارند.

وی با بیان این‌که هر دو تیم طرفداران خاص خود را دارند، افزود: جایگاه روبه روی نیمکت‌های ذخیره متعلق به هواداران تیم ماهشهری است و هواداران پرسپولیس نیز در جایگاه‌های پشت نیمکت‌های ذخیره خواهند نشست. انتظار می‌رود که تماشاگران حضور خوب و سالم داشته باشند و تنها تیم‌های مورد حمایت خود را تشویق کنند. جلسات لازم نیز با لیدرها گرفته شده است و ان‌شاءالله از این بازی نیز سرافراز خارج شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار