انس بنی‌یاسین مدافع خارجی تیم فولاد خوزستان در حالی در لیست مازاد این تیم قرار گرفت که این بازیکن با نظر باشگاه و سرمربی تیم جذب شد.
کد خبر: ۸۰۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 25 December 2019

باشگاه فولاد اعلام کرد که انس بن‌یاسین مدافع ملی‌پوش اهل کشور اردن با توجه به اینکه باید در تمام مسابقات تیم‌ملی این کشور شرکت کند و بازیکنان جوان فولاد در این پست عملکرد خوبی داشته‌اند، این مدافع در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است.

در حالی باشگاه فولاد خوزستان از اولین خروجی خود رونمایی کرد که انس بنی‌یاسین پنج ماه پیش با سر و صدای بسیار و هزینه بیش از دو میلیارد تومان و همچنین با نظر باشگاه و سرمربی تیم جذب شد. این بازیکن تنها در یک بازی لیگ و یک دیدار جام حذفی به میدان رفت؛ یعنی تنها دو بازی!

این‌که طی سال‌های اخیر و به ویژه فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان خارجی با کیفیت جذب نشده‌اند، مورد انتقاد کارشناسان و اهالی فوتبال بوده است، موضوعی که هزینه بسیار برای باشگاه فولادی داشت که خود از آکادمی قوی و منسجمی برخوردار است و باشگاه فولاد با تدبیر و بررسی بیشتر می‌توانست، همین هزینه را صرف جذب بازیکن خارجی بهتر یا ایرانی باکیفیت‌تر کند.

درحالی بازیکنان خارجی به فوتبال ایران می‌آیند که کیفیت خوبی ندارند و قراردادشان نیز بالا است و به نظر می‌رسد باید یک نهاد مشخص مسوولیت جذب این بازیکنان را بپذیرد تا بیش از این، این مهم به کیفیت لیگ ایران ضربه نزند و عملکرد بازیکنان خوب داخلی را نیز تحت شعاع قرار ندهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار