مدیر جهاد کشاورزی مرودشت، از پرداخت ۲۴ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و کمک بلاعوض به خسارت دیدگان بخش کشاورزی از سیل فروردین سال جاری این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 25 December 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عزیز رحیمی با اشاره به اینکه در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان ۲۴۳ پرونده در شهرستان مرودشت تشکیل شده، گفت: ۲۳۵ پرونده در حوزه‌های زراعت، باغ، دام و طیور، شیلات و زنبور عسل مبلغ جبرانی خسارت سیل را دریافت کردند.

به گفته او، تسهیلات کم بهره با کارمزد چهار درصد بر اساس میزان وقوع خسارت از پنج میلیون ریال تا ۵۰ میلیون ریال در حال پرداخت است.

این مقام مسئول در خصوص روند دریافت این تسهیلات، بیان کرد: خسارت دیدگان پس از وقوع سیل با مراجعه به مراکز جهاد کشاوری و تکمیل فرم‌های مربوطه به صورت خود اظهاری خسارت خود را اعلام که پس از تشکیل پرونده در کارگروه شهرستانی و استانی پرونده آنان برای ادامه کار در دستور کار قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت افزود: پس از تصویب خسارت و ورود اطلاعات در سامانه جامع امداد و بازسازی دولت (سجاد)، اعتبارات لازم تامین و دستور پرداخت صادر شد.

مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار