حجت‌الاسلام سید محسن دیباجی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام سید محسن دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سمنان با تأکید بر اینکه مردم خنثی‌کننده فتنه دشمنان هستند، گفت: عده‌ای در جامعه دل به جریان مرعوب غرب بسته‌اند و تفرقه‌افکنی می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 26 December 2019

نتیجه تصویری برای حجت‌الاسلام سید محسن دیباجی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سمنان شامگاه چهارشنبه در جمع علما و فضلای دامغان به میزبانی حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) این شهر ضمن گرامیداشت حماسه عظیم مردم ایران در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ اظهار داشت: این فتنه باتدبیر رهبری و حمایت از منویات ایشان و حضور به‌موقع مردم درصحنه خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در سال ۸۸ با مطرح کردن بحث تقلب به دنبال به راه انداختن آشوب بودند ولی نمی‌دانستند رهبری و ولایت‌فقیه خط قرمز ملت ایران است.

حجت‌الاسلام سید محسن دیباجی با تأکید بر اینکه عده‌ای بادل بستن به جریان مرعوب غرب درصدد فتنه و تفرقه‌افکنی در کشور هستند، افزود: ملت ایران نقش مهم در جمع‌کردن فتنه‌های سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ داشتند و یکی از اهداف دشمنان و ایادی آنان در داخل و خارج کشور زیر سوال بردن اصل ولایت‌فقیه بوده است که نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند و ناکام شدند.

دیباجی بابیان اینکه ولایت‌فقیه ادامه‌دهنده راه انبیا و اولیای الهی است، تصریح کرد: ملت ایران هرگز از دست ولایت‌فقیه برنمی‌دارند و درراه و مسیر ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب حرکت می‌کنند و در این مسیر با پیروی از فرمان ولایت در مقابل هر توطئه و فتنه‌ای از سوی دشمنان ایستادگی می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه اسلام یکی از اصول و ارکان انقلاب اسلامی ایران بوده است، افزود: حذف اسلامیت دیگر توطئه دشمنان است که امام راحل ما همیشه و در همه‌جا بر حفظ و حراست از اسلامت در انقلاب اسلامی ایران تأکید داشتند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نفی دفاع از مظلوم از دیگر برنامه‌های دشمنان و فتنه گران در سال‌های وقوع فتنه است، اضافه کرد: فتنه دشمنان را باید همیشه یادآوری کرد و در فتنه آبان امسال این بود که قشر آسیب‌پذیر و انقلابیون را به صحنه بیاورند که علیه نظام قیام و آنان را نسبت به‌نظام و انقلاب بدبین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار