مهدی پاک‌طینت:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی پاک‌طینت مدیر توزیع برق سرخه بابیان اینکه شش پروژه برق‌رسانی طی ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود، گفت: هفت میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است.
کد خبر: ۸۰۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 28 December 2019

نتیجه تصویری برای پست برق

مدیر توزیع برق سرخه صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره برق سرخه با اشاره به اینکه ظرفیت‌سازی برای تأمین برق متقاضیان و مشترکان جدید و افزایش قابلیت اطمینان به همراه پایداری شبکه ازجمله رویکردهای مهم این نهاد در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی است، اظهار داشت: شش پروژه برق‌رسانی این شهرستان با اعتبار هفت میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

وی از احداث یک دستگاه پست زمینی کیوسکی به همراه شبکه فشار متوسط زمینی خبر داد و گفت: این پروژه همراه با اصلاح پست زمینی و خط ۲۰ کیلوولت در جاده افتر بااعتبار دو میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود.

مهدی پاک‌طینت بابیان اینکه پروژه احداث دو هزار و ۱۰ متر شبکه و نصب ۱۴ دستگاه ترانس به ظرفیت ۵۸۰ کیلوولت آمپر یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این پروژه برای تأمین برق متقاضیان جدید به مبلغ دو میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال احداث‌شده است.

پاک‌طینت بابیان اینکه دو پروژه احداث شبکه فشار ضعیف در بلوار انقلاب، خیابان ۲۲ بهمن و شهرک کمیته امداد لاسجرد نیز از دیگر طرح‌هایی است که در بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: اصلاح ۱۲ هزار متر خط ۲۰ کیلوولت در جاده صفائیه با هزینه ۵۰۲ میلیون ریال و پروژه نصب دو پست خازن معدن ریبار و ابتدای جاده ارونه و سایر روستاهای شهرستان با مبلغ ۷۳۰ میلیون ریال در این ایام افتتاح می‌شود.

مدیر توزیع برق سرخه  با تأکید بر اینکه ۹۴ درصد شبکه‌ها، تأسیسات و تجهیزات برقی سرخه بعد از انقلاب احداث‌شده است، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب از طریق ۱۴ پست، تغذیه برق مشترکان انجام می‌شد و بعد از انقلاب تاکنون ۴۳۸ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۵۳ مگاولت آمپر احداث‌شده است.

وی در پایان بابیان اینکه خدمات این نهاد در ۴۰ سال گذشته گسترش‌یافته است، افزود: در بخش شبکه‌ها نیز قبل از انقلاب ۳۱ کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی وجود داشت و بعد از انقلاب ۶۲۹ کیلومتر شبکه توزیع برق دایر شده و این در حالی است که پیش‌ازاین یک اشتراک چاه آب کشاورزی برق‌دار بود و اکنون ۱۱۲ انشعاب چاه آب کشاورزی تأمین برق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار