قطار شهری هشتگرد در روزهای آینده توسط رئیس‌جمهور در البرز افتتاح می‌شود، همان پروژه‌ای که یکبار در حاشیه بازدید جهانگیری از آن، مسئولین برای دست دادن با وی به صف شدند و فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
کد خبر: ۸۰۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 29 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ «سوت قطار شهری کرج روز سه‌شنبه به صدا در می‌آید» ابن خبری بود که وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه آن را به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کرد و گفت: افتتاح متروی هشتگرد، ادامه اتوبان همت و کنارگذر جنوبی آبیک گرمسار، نقطه عطفی در رفع گلوگاه های ترافیکی و فرایند توسعه استان البرز خواهد بود.

این خبر به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به شد تا بار دیگر سفر یک میلیارد و 800 میلیونی در سال 95 برای سفر روحانی را بار دیگر در ذهن عموم تداعی کند، آنچه نقل فضای مجازی شده است عبارتی نیست جز "کمربندها را محکم ببندید، رئیس جمهور چند روز دیگر به البرز می‌آید". 

سفر مجدد روحانی، افکار عمومی را درگیر این سوال کرده است که آیا هزینه تشریفات 1 میلیارد و 850 میلیون تومانی و ناهار معروف 500 میلیونی در سال 95، دوباره در دیماه 98 تکرار خواهد شد؟ و آیا با وجود تورم در سال 1398 باید منتظر ارقام نجومی تری از این سفر باشیم؟ 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار