وحید رجایی:
به گزارش تابناک سمنان: وحید رجایی فرماندار گرمسار با تأکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف آب گفت: کم‌آبی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های کشاورزان بخش ایوانکی را تحت‌الشعاع قرار داده است.
کد خبر: ۸۰۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 29 December 2019

نتیجه تصویری برای وحید رجایی

فرماندار گرمسار صبح یکشنبه در نشست بررسی وضعیت چاه‌های آب آشامیدنی و کشاورزی شهر و بخش ایوانکی به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن تاکید بر اینکه رفع چالش کم‌آبی در بخش کشاورزی ایوانکی در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: کمبود منابع آبی در این بخش فعالیت‌های کشاورزی را به‌شدت تحت‌الشعاع قرار داده است.

‌ وحید رجایی با تأکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف آب بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید با تعامل و همکاری و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نسبت به رفع مشکلات کشاورزان منطقه اقدامی اساسی انجام دهند.

رجایی از اجرای طرح هوشمند سازی چاه‌های آب در این شهرستان خبر داد و گفت: این مهم با همکاری و تعامل ویژه‌ای از سوی کشاورزان در حال اجرا بوده و دولت نیز موظف است پاسخ اعتماد مردم را با خدمت‌رسانی صادقانه بدهد.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌وری و اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی باید ادامه یابد، تصریح کرد: حمایت از کشاورزان با رفع چالش کم‌آبی بخش ایوانکی پیگیری می‌شود و شرکت آب منطقه‌ای سمنان باید با تلاش مستمر تأمین آب در غرب استان را بر عهده بگیرد.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزان اولویت مهم دولت محسوب می‌شود، یادآور شد: آب یکی از ارکان حیاتی برای ایجاد توسعه پایدار در منطقه است و باید از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای به بهترین نحو بهره‌برداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار