‌ حشمت‌الله عسگری:
به گزارش تابناک سمنان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه تزریق به‌موقع آب در بخش کشاورزی ایوان‌کی در دستور کار قرار دارد، گفت: کمبود آب معیشت کشاورزان منطقه را به خطر می‌اندازد.
کد خبر: ۸۰۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 29 December 2019

نتیجه تصویری برای حشمت الله عسگری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان صبح یکشنبه در نشست بررسی تأمین آب چاه‌های آب آشامیدنی و کشاورزی بخش و شهر ایوانکی و شهرک‌های صنعتی فجر و جنت‌آباد به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه کمبود آب در بخش کشاورزی، معیشت کشاورزان منطقه را به خطر می‌اندازد، اظهار داشت: تزریق به‌موقع آب در بخش کشاورزی ایوانکی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر متولی مدیریت شهرک صنعتی فجر از سازمان همیاری‌های استان به شرکت شهرک‌های صنعتی اقدامی مثبت برای توسعه صنعت است، خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این امر باید به‌سرعت برای تأمین منابع آبی بخش کشاورزی و صنعت این شهرستان اقدام کنند.

حشمت الله عسگری بابیان اینکه رفع چالش کم‌آبی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت در استان سمنان است، تصریح کرد: دغدغه کشاورزان ایوانکی در ارتباط با کم‌آبی به‌جا است و با برنامه‌ریزی اصولی باید رویه تخصیص آب به این بخش اصلاح شود.

عسگری در پایان با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف آب و نصب کنتور هوشمند برای چاه‌های آب نقش به‌سزایی در جلوگیری از برداشت‌های غیرمتعارف از منابع آبی داشت، افزود: این طرح به‌صورت ۱۰۰ درصدی در گرمسار اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار