شهردار منطقه سه شیراز اعلام کرد که تا پایان امسال ساماندهی محور دروازه قرآن به عنوان اصلی ترین ورودی شیراز نهایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 30 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مسعود طهماسبی دوشنبه ۹ دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای ساماندهی دروازه قرآن به کمک مسئولین استانی نیاز داریم، افزود: ساماندهی ورودی دروازه قرآن از این لحاظ که معرفی کننده و نماد شهر شیراز محسوب می‌شود از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و از دغدغه‌ها و اولویت‌های شهرداری است.

او با یادآوری اینکه حدفاصل دروازه قرآن تا پاسگاه پلیس راه شیراز- اصفهان در محدوده حریم شهر قرار ندارد، گفت: همراهی تمام دستگاه‌ها در نتیجه بخش بودن ساماندهی این محور و آماده شدن آن برای روزهای پایانی امسال و ابتدای سال جدید، بسیار اهمیت دارد.

شهردار منطقه سه شیراز پیگیری‌های انجام شده در این خصوص را اثربخش عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به فرصت کمی که تا نوروز ۹۹ باقی مانده بتوانیم کارگروه را راه‌اندازی کرده و قبل از سال عملیات اجرایی ساماندهی محور دروازه قرآن را نهایی کنیم.

طهماسبی همچنین از آغاز عملیات نهضت آسفالت در منطقه ۳ خبر داد و با اشاره اینکه حدود ۴۰۰هزار متر مربع عملیات عمرانی روکش آسفالت تا پایان سال در منطقه انجام می‌شود، عنوان کرد: حدود ۲۵۰ هزار متر مربع در قالب نهضت آسفالت در دستور کار قرار گرفته است که با احتساب اقدامات انجام شده در مجموع ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر محدوده منطقه تا پایان سال آسفالت می‌شوند.

شهردار منطقه سه شیراز با بیان اینکه همزمان با آغاز نهضت آسفالت اکثر معابر منطقه عملیات روکش آسفالت انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه این طرح از معابر محلات کم برخوردار منطقه آغاز و به تدریح در سایر محلات با اولویت محورهای گردشگری انجام خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار