یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از وضعیت آرام و عادی شهر اهواز و حومه پس از آب‌گرفتگی اخیر خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مبلغی مبنی بر جبران خسارات مردم پرداخت نشده است.
کد خبر: ۸۱۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 01 January 2020

جواد کاظم نسب در مورد آخرین وضعیت اهواز با توجه به آب‌گرفتگی اخیر اظهار کرد: بعد از طغیان فاضلاب در اهواز و مخصوصا کوت عبدالله، دستگاه‌های مسئول و نیروهای مردمی خوشبختانه به موضوع ورود کردند و می‌توان گفت وضعیت اهواز عادی است. تنها مسئله موجود عدم تزریق اعتبار تخصیص یافته است. این اعتبارات باید هر چه سریع‌تر به استانداری تزریق شود و نظارت دقیقی برای نحوه استفاده و پیشروی کارهای عمرانی صورت بگیرد. در آینده ما باز هم بارندگی خواهیم داشت پس باید ساختارهای شهری را سریعا ترمیم کنیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: منازل مردم تهی از آب شده است و آرامش در منازل مردم اهواز برقرار است. تنها دغدغه مردم، پرداخت هر چه سریعتر خساراتی است که خانوارها متحمل شدند. مردم آسیب‌دیده نیازمند تأمین مایحتاج خود هستند. تاکنون هیچ مبلغی مبنی بر جبران خسارات مردم پرداخت نشده است. انتظار داریم که مبالغ تعیین شده هر چه سریع‌تر پرداخت شود. فرمانداری‌ها،‌ بنیاد مسکن و وزارت کشور باید طبق دستور نهادهای بالا دستی عنایت ویژه‌ای داشته باشند. ما باید بتوانیم در فصل سرما،‌ از مشکلات ممکن الوقوع پیشگیری کنیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پاسخ به این پرسش که با توجه به مخاطرات طبیعی اخیر و وضعیت تحریمی، دولت توان پرداخت همه خسارات را دارد؟ گفت: به نظرم مقام معظم رهبری همیشه عنایت خاصی به خوزستان داشتند. نگرش مثبت ایشان در هنگام مخاطرات طبیعی به مردم کمک کرده است. من فکر می‌کنم مبالغ تعیین شده از صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار