حجت‌الاسلام علی شکری:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان سردار سلیمانی را مردی از جنس نور و شهادت را هنر مردان خدا دانست، گفت: حاج قاسم به معنای واقعی جهادگر در راه خدا بود.
کد خبر: ۸۱۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 07 January 2020

نتیجه تصویری برای مراسم سردار سلیمانی در سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح سه شنبه در حاشیه گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی شاهرود به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شاهرود، ضمن اشاره به ترور این شهید والامقام از سوی آمریکا، بیان کرد: سردار سلیمانی به معنای واقعی جهادگر درراه خدا بود و از سوی دیگر مانند همه مردان اهل جهاد، شهادت، آرزویش بود.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی اسطوره جبهه مقاومت بود، بیان داشت: خیال خام دشمنان درباره حذف او اشتباه است چراکه شهادت سردار و خون جریان سازش سبب می‌شود تا مبارزات جبهه مقاومت تسریع شود و اوج بگیرد.

حجت‌الاسلام علی شکری بابیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا پابرجا و در اوج اقتدار و صلابت است، ابراز کرد: خون شهیدان جریان ساز است و لذا باید بدانیم که خون پاک شهیدان اثرگذاری به‌واقع مهمی در بین مردم و آحاد جامعه خواهد داشت.

شکری بابیان اینکه سردار سلیمانی حتی با شهادتش هم به اسلام خدمت کرد و سبب اتحاد بیش‌ازپیش همه مسلمانان علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل شد، افزود: راهپیمایی روزهای اخیر مردم استان سمنان نشان داد که این ملت شهیدپرور تا چه اندازه پیشگام حضور درصحنه‌های ولایتمداری هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ترور سردار سلیمانی را بزرگترین حماقت دشمن دانست و تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، دشمنان باید در انتظار انتقام سختی باشند.

وی همچنین آشنایی با سیره شهدایی همچون سردار سلیمانی و انتقال مفهوم مقاومت به نسل جوان را مهمترین مأموریت این نهاد دانست و گفت: این رسالت و مأموریت مهم شبکه تبلیغی، روحانیان، رسانه‌ها، فعالان فرهنگی، هنری و … است که بتوانند بین نسل گذشته ایران اسلامی و امروز پلی ارتباطی ایجاد کنند تا از طریق آن بتوانیم شاهد انتقال مفاهیمی چون ایثارگری و جهاد درراه خدا و شهادت باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین مردم استان سمنان را برای حضور در مراسم ویژه گرامیداشت یاد پاسدار شهید سردار قاسم سلیمانی در جای‌جای استان، دعوت کرد و ابراز داشت: حضور پرشور مردم یکبار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند و نشان می‌دهد که مردم ما چقدر ولایتمدار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار