هواپیمای حامل پیکر شهیدان سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و سردار حسین جعفری نیا دقایقی قبل وارد فرودگاه بین المللی کرمان شد.
کد خبر: ۸۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۱ 07 January 2020

پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سردار شهید حسین پورجعفری پس از حضور در تهران و اقامه نماز مقام معظم رهبری و تشییع در شهرهای تهران و قم با حضور گسترده و میلیونی مردم، دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد.

پیکر مطهر این شهدا روز  شنبه گذشته به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و روز یکشنبه نیز پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس تشییع شد.

پیکر مطهر سردار دلها به دیار کریمان وارد شد

پیکر  پاک شهیدان جبهه مقاومت ‌صبح امروز (دوشنبه) نیز پس از اقامه نماز توسط حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران، به سمت میدان آزادی تشییع و بعد از آن جهت طواف پیکر پاک سردار در حرم مطهر(س)، به قم انتقال داده شد.

قرار است مراسم وداع و تشییع با شهید سرافراز با حضور صدها هزار نفر از مردم کرمان و شهرهای مختلف کشور از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز از میدان آزادی کرمان برگزار شود.

۳:۰۴ پیش از انتقال پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی از هواپیما، ابتدا خانواده این شهید، همسر، فرزندان و برخی از نزدیکان شهید حاج قاسم سلیمانی از هواپیما خارج شده و مورد استقبال مسئولین استانی و کشوری قرار گرفتند.

۳:۲۲: استقبال از پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین جعفری پور توسط یگان تشریفات ارتش جمهوری اسلامی در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان

۳:۳۰ هم اکنون پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی بر دستان عاشقان این شهید بزرگ جهان اسلام در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان در حال انتقال به آمبولانس حامل پیکر این شهیدان است.

تعداد زیادی از اهالی کرمان نیز ساعت ها قبل از ورود سردار شهید سلیمانی به فرودگاه کرمان در خیابان های منتهی به فرودگاه ایستاده اند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار